גיס חמישי?

הרשימה המשותפת גינתה את גנץ ונתניהו

בלי לגנות את ירי הרקטות לעבר ערי ישראל מרצועת עזה, בחרו חברי הכנסת של הרשימה המשותפת לגנות את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת אלו המעניקים לו גיבוי (אקטואלי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בכינוס חברי הרשימה המשותפת היום (רביעי), גינתה המפלגה את המבצע הישראלי בעזה שהוביל לסבב לחימה בדרום ולטילים לעבר אזורים רבים בישראל.

על פי ההודעה החריפה שהוציאה המפלגה, נראה כי אפסו הסיכויים לממשלת מיעוט בתמיכת החברים הערבים. בהודעתם בחרו לגנות בגלוי את רה"מ נתניהו ובעקיפין את יו"ר "כחול לבן" ח"כ בני גנץ.

"הרשימה רואה במתקפה כהמשך למדיניות התוקפנות, הכיבוש והמצור". נכתב בהודעתם.

עוד כתבו והאשימו את כל בכירי המערכת הפוליטית ב"תוקפנות" כי "האחריות לפתוח במלחמה ובתוקפנות בעיתוי הזה מוטלת על ראש הממשלה נתניהו, אשר פועל מתוך מניעים פוליטים ומשיקולים אישיים.
בו זמנית, המשותפת מזהירה מההשלכות של הקונצנזוס הקיים בקרב הקשת הפוליטית אשר תומכת במלחמה ומגבה את התוקפנות".

בהודעתם לא הזכירו מילה אחת של גינוי לטרור המופעל על ידי ארגוני הטרור לעבר חיילי צה"ל ואזרחי ישראל. אך בחרו להתריע כי "הרשימה המשותפת קוראת להפסיק באופן מיידי את התקיפה המתמשכת בעזה, ולמנוע הידרדרות נוספת בשעות הקרובות ומזהירה מכל הסלמה במצב שישלמו את מחירה אזרחים פלסטינים וישראלים".

הערכות גוברות במערכת הפוליטית ביממה האחרונה כי בשל ההסלמה הביטחונית, וההתקרבות בין בני גנץ לנתניהו, אופציית ממשלת מיעוט בראשות בני גנץ ובתמיכת חברי הכנסת הערבים הולכת ומתרחקת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר