הפסקת אש

שר הביטחון נפתלי בנט מברך; באופוזיציה תוקפים

שר הביטחון נפתלי בנט התייחס לסיום מבצע 'חגורה שחורה' ואמר: "כללי המשחק החדשים ברורים: צה"ל יפעל בחופש פעולה מלא, ללא שום מגבלות" • באופוזיציה תוקפים (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
בנט ואלוף פיקוד דרום (צילום: משרד הביטחון)

שר הביטחון נפתלי בנט התייחס הבוקר (חמישי) לסיום מבצע 'חגורה שחורה' ואמר: "כללי המשחק החדשים ברורים: צה"ל יפעל בחופש פעולה מלא, ללא שום מגבלות". באופוזיציה תוקפים: "הפשרה המסתמנת עם הג'יהאד האיסלמי אינה טובה".

בנט, שקיים לאורך הלילה ועד שעות הבוקר המוקדמות הערכות מצב ודיונים עם בכירי צה"ל ומערכת הביטחון בקריה שבתל אביב, אמר: "כ-20 מחבלים חוסלו ב-48 השעות האחרונות. בשלב זה, זה עוד לא נגמר. רק המעשים בשטח יקבעו".

לדבריו: "כללי המשחק החדשים ברורים: צה"ל יפעל בחופש פעולה מלא, ללא שום מגבלות. מחבל שמנסה לפגוע באזרחי ישראל, לא יוכל יותר לישון בשקט, לא בביתו ולא במיטתו, ולא בשום מקום מסתור".

"בשעות הקרובות אני מבקש מהציבור להמשיך להיות ערני וקשוב", הבהיר שר הביטחון.

מנגד, באופוזיציה תקפו את הסכם הפסקת האש. ח"כ יאיר לפיד אמר: "הפשרה המסתמנת עם הג'יהאד האיסלמי אינה טובה. היא אינה טובה מפני שהיא תוביל לסבב הבא. היא אינה טובה מפני שאם נותנים לג'יהאד הישגים על ירי 400 רקטות, בסבב הבא החמאס לא יוכל לשבת בצד.

"היא לא טובה כי שוב לא השתנה כלום. ההרתעה לא קיימת. תושבי הדרום לא מרגישים בטוחים, ההישג המודיעיני והמבצעי יוצא הדופן של חיסולו (המוצדק) של אל-עטא נותר אירוע מבודד שאינו משנה תודעה".

ח"כ עופר שלח הוסיף: "במקום שאין מדיניות, שום הישג מבצעי לא ישנה את המצב‬. לנתניהו אין מדיניות בעזה כבר עשר שנים, ועכשיו הפכנו את הג'יהאד ליריב ואת החמאס למעצמה‬. ככה לא עושים ביטחון".

לדברי ח"כ יועז הנדל: "המסר מהפסקת אש בשלב הזה הוא שוויון. חיסלנו כמה מחבלים והם השביתו חצי מדינה. ‏אין שום סיכוי שירי הרקטות על תושבי הדרום מדי כמה ימים יעצר כך. ‏ניתן גיבוי מלא להחזיר הרתעה לטווח ארוך!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר