תיעוד מתוך הדירה

השריפה בירושלים: "הילדים עמדו בחלון וצעקו"

הלהבות כילו את בית המשפחה החרדית ברחוב שמואל הנביא, בזמן שהילדים היו בפנים - ללא הוריהם • אחד השכנים מספר ל'כיכר': ניסינו לפרוץ את הדלת ולכבות את האש לבד (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

השריפה שפרצה הבוקר (חמישי) בבניין מגורים ברחוב שמואל הנביא, לא נגרמה מתקלה בחשמל אלא בשל משחק באש או בנרות - כך נודע ל'כיכר השבת' כי עולה מההערכה ראשונית של החוקרים בזירה.

בתוך הדירה, שהו באותו הזמן שבעת ילדי המשפחה, המשתייכת לחסידות ברסלב, שנפגעו כתוצאה משאיפת עשן ונאלצו להתפנות לבית החולים. הוריהם לא היו בבית, ולדברי אחד השכנים, הם היו בתפילה.

בשיחה עם 'כיכר השבת' שחזר השכן כי "הילדים עמדו בחלונות וצעקו". אחד השכנים, שהיה הראשון לזהות את מקור השריפה לפי העשן, ניסה לפרוץ את דלת הבית.

שכן אחר ראה את הילדים עומדים בחלון, והם העבירו לו דרכו את מפתחות הבית. "נכנסנו פנימה וקראנו לילדים לצאת, אך הם פחדו בגלל העשן המתפשט", מספר השכן.

לדבריו, הוא התחיל יחד עם שכן נוסף להעביר למקום דליי מים, אך לוחמי האש הגיעו למקום במהירות ויחד עם השוטרים שהוזעקו לזירה, חילצו את הילדים.

שכן נוסף סיפר ל'כיכר השבת' כי היה ברחוב ורצה להכנס פנימה לחלץ את הילדים, אך לא הצליח בשל העשן הכבד. "אחד השוטרים שהגיע ראשון, רץ פנימה והתחיל לחלץ את הילדים יחד עם מכבי האש שהגיעו במהירות למקום", אמר.

ההורים נמצאים כעת בבית החולים הדסה הר הצופים, לשם פינו את הילדים. מלבד שניים ששאפו כמות גדולה של עשן, שאר הילדים כבר שוחררו. גם השניים הנותרים, צפויים להשתחרר בקרוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר