הפלונטר הפוליטי

הערב: בני גנץ ייפגש עם נשיא המדינה ריבלין

יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ צפוי להיפגש הערב עם נשיא המדינה ראובן ריבלין • גנץ תקף את נתניהו: "ההיסטוריה לא תסלח לך" • השבוע: פגישת הנשיא וראשי הסיעות החרדיות (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג)

יו"ר 'כחול לבן' ח"כ בני גנץ צפוי להיפגש הערב, מוצאי שבת, עם נשיא המדינה ראובן ריבלין ולדון איתו בנושא הפלונטר הפוליטי. יצוין כי בסוף השבוע צפוי גנץ להחזיר את המנדט להרכבת הממשלה לנשיא.

במהלך השבוע ריבלין ייפגש עם ראש הסיעות החרדיות אריה דרעי, יעקב ליצמן ומשה גפני וישמע מהם על הניסיונות להרכבת ממשלה והעובדה ש'כחול לבן' מבקשים להקים ממשלה ליברלית לצד החרמה הרשמית של יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן.

מלשכת הנשיא נמסר: "הפגישה נקבעה לבקשת גנץ ובהמשך לשיחות שמקיים הנשיא עם כלל הגורמים במערכת הפוליטית למען כינונה של ממשלה בהקדם".

בערב שבת תקף גנץ את נתניהו ואמר: "נתניהו, ההיסטוריה לא תסלח לך אם בשל ההחלטה על כתב אישום תכניס את ישראל לסחרור נוסף. גם אתה יודע היטב בתוך תוכך, שראש ממשלה שהולך לבית המשפט בבוקר, לא יכול לנהל את הקבינט בערב. שים את ישראל לפני הכל, בוא למו׳"מ מהיר, בלי בלוק החסינות, ונהיה מוכנים לפשרות שיעמדו בעקרונותינו".

"אני פונה מכאן לראשי המפלגות מבלוק הימין", פנה גנץ: "כולכם אנשים אחראים- אתם באמת מוכנים לתת לנתניהו לגרור את ישראל למערכת בחירות שלישית? זה מה שהבוחרים שלכם רוצים? זה מה שמגיע לחולים במסדרונות בבתי החולים? האם ניתן להעמיד את אתגרי הביטחון של ישראל ללא ידיים מנוסות, קבועות ויציבות על ההגה?.

"שחררו את נתניהו ממחויבותו לבלוק ואפשרו לו לנהל מו"מ ישיר. מי שיקבל את קווי היסוד של כחול לבן והליכוד יוזמן להיכנס לממשלת אחדות לאומית".

גנץך הוסיף: "כנראה שהלהט של נתניהו להרוויח עוד כמה חודשים על כיסא ראש הממשלה בוער בו יותר מאשר הדאגה לאזרחי ישראל. נתניהו רוצה בחירות אחרת אי אפשר להסביר את ההתנהלות שלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר