"לא נכון יאיר!"

לפיד צייץ בשם ראש הממשלה: לשכת נתניהו הכחישה

בציוץ שכתב יאיר לפיד בטוויטר, הוא ציטט את דבריו של ראש הממשלה, אך לשכת נתניהו הכחישה, וחה"כ ניר ברקת הבהיר ללפיד: "לא נכון יאיר! הייתי על השיחה, וזה לא נאמר" (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר "יש עתיד" ח"כ יאיר לפיד צייץ בטוויטר ציטוט משיחת רה"מ נתניהו עם השרים וחברי הכנסת, אלא שהציטוט בשמו של רה"מ כלל לא נאמר בשיחה.

וכך כתב לפיד: "ראש ממשלה במדינה דמוקרטית אינו יכול להגיד לאנשיו "להבעיר את הכל". ביבי שוב מסית לאלימות ושוב יגיד אחר כך "לא לזה התכוונתי".".

לפיד ציטט קישור לידיעה באתר 'ווינט' בה נכתב תחילה כביכול נתניהו אמר "להבעיר הכל", במהלך שיחתו עם השרים וחברי הכנסת על החשש מכך שבני גנץ יקים ממשלת מיעוט עם הערבים.

דובר צה"ל לשעבר, איש התקשורת אבי בניהו זרם אף הוא עם הציטוט וכתב: "אדוני ראש הממשלה שבוע טוב. רק לא לשרוף הכל כעת. בנינו שנים בעמל רב ובמחיר כבד מנשוא ( ומי כמוך יודע) רק לא מלחמת אחים, רק לא עוד שנאה ברחובות".

"כשאתה מתקשר אליהם בשבת ומדליק אותם "להבעיר הכל" הם מבינים אותם לא טוב וזה יכול להסתיים בבכי". כתב בניהו.

אלא שכעבור שעה קלה התברר כי הציטוט בשמו של נתניהו כלל לא נאמר. ח"כ ניר ברקת מהליכוד הגיב: "לא נכון יאיר! הייתי על השיחה. המילה להבעיר את הכל לא נאמרה".

לדברי ברקת "השיחה הייתה על החשש הכבד שאתה ושותפיך בכחול לבן מתכוונים להקים ממשלת מיעוט הנשענת על תומכי טרור. עם יד על הלב, גם אתה יודע שזה מסוכן למדינה".

הליכוד אף הוא הוציא הודעת הכחשה בתגובה: "הדברים לא נאמרו על ידי ראש הממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר