"עלילות קונספירציה"

הציוץ נגד גדעון סער, הלייק של יאיר נתניהו והתגובה ההתקפית

בעקבות ציוץ בטוויטר שקיבל לייק מיאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, ח"כ גדעון סער יוצא למתקפה חוזרת נגד משפחת נתניהו וטוען כי מופצות עליו עלילות קונספירציה (אקטואליה)

גדעון סער (צילום: Hadas Parush/Flash90)

בעקבות ציוץ בטוויטר שקיבל לייק מיאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ח"כ גדעון סער (הליכוד) יוצא למתקפה חוזרת נגד משפחת נתניהו.

"שוב עלילות קונספירציה מופרכות והזויות עליי מופצות מבלפור", כתב סער בטוויטר, "קשה להבין איך זה מסייע לליכוד או למדינת ישראל", לצד זה העלה סער צילום מסך מהציוץ שקיבל את הלייק של יאיר נתניהו.

בציוץ המקורי שכתב גדי טאוב, נטען כי "וכבר שמעתי את ההשערה שמתרקם לו תרגיל כזה: כחול לבן יאיימו בממשלת מיעוט, ואז סער ינסה לשכנע שליש סיעה בראשותו, שחייבים להציל את המדינה מאוסלו 2, וירכב על סוס לבן לממשלת אחדות עם כחל"ב. כמובן שכל זה לגמרי מופרך. אבל כמו שאמרו בשער האחורי פעם: במקרה נודע לי ומטוב לב אני מעביר".

כזכור, מזה תקופה ארוכה שישנה מתיחות ביחסים בין גדעון סער לנתניהו. בעבר, האשימו נתניהו ומקורביו את גדעון סער כי בכוונתו להפיל את שלטון נתניהו.

כאשר גדעון סער הכריז כי בכוונתו להתמודד על ראשות הליכוד כאשר ייערכו פריימריז, המתיחות שבה לאוויר. לפני כשבועיים מתח גדעון סער ביקורת ביטחונית על נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר