חילול השבת

השרה מירי רגב מגיבה לביקורת: "לא מקפידים על קלה כבחמורה". צפו

השרה מירי רגב הגיבה לביקורת החרדית נגד התדרוך שערך רה"מ נתניהו בשבת קודש וציינה את הערכתם לחרדים. בישיבת הממשלה נתניהו לא התייחס למצב הפוליטי (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

ביקורת חרדית חריפה נשמעה אתמול (מוצאי שבת), בעיקר מאנשי תקשורת חרדים, על התנהלות ראש הממשלה בנימין נתניהו כאשר בחר לתדרך את בכירי הליכוד, נגד ממשלת מיעוט - בעיצומה של שבת קודש ותוך חילול שבת.

שרת התרבות מירי רגב שהשתתפה בשיחת התדרוך בשבת הגיבה הבוקר לתקשורת קודם ישיבת הממשלה והצטדקה כי "אנחנו לא מקפידים על קלה כבחמורה".

"מי ששומר שבת לא לוקח חלק בשיחות האלה", אמרה השרה רגב. "אנחנו לא מקפידים על קלה כבחמורה. אנחנו שומרי מסורת, אנחנו מאמינים בקדוש ברוך הוא, אני לפחות. אנחנו מעריכים מאוד את החרדים לכן הולכים יחד גוש ה-55 ולכן אף אחד לא יצליח לפרק אותנו".

במהלך ישיבת הממשלה התייחס נתניהו ללחימה בעזה, אך לא התייחס למצב הפוליטי הנפיץ. "אני מבקש לברך תחילה את כוחות הביטחון על ביצוע מושלם של מבצע 'חגורה שחורה'. אני גם מבקש להודות לחברי הממשלה שקיבלו פה אחד את ההחלטה החשובה לצאת למבצע. מטרות המבצע הושגו במלואן", אמר נתניהו.

נתניהו הוסיף, "שוב אני מבקש להבהיר: ישראל לא התחייבה לכלום. מדיניות הביטחון שלנו לא השתנתה בכלום, אפילו לא בדבר אחד. אנחנו שומרים על חופש פעולה מלא ואנחנו נפגע בכל מי שינסה לפגוע בנו".

נתניהו אף התייחס גם לירי הרקטה בליל שבת לבאר שבע, "בסוף השבוע בוצע ירי לבאר שבע על ידי חמאס. הנחיתי את צה"ל לתקוף מיד מטרות חמאס ברצועה. שוב - מי שפוגע בנו אנחנו נפגע בו. אנחנו ערוכים לכל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר