פרסום ראשון

החרדים 'מגבים את נתניהו' אך ייעדרו מהמפגן של 'הליכוד'

הנציגים החרדים לא מתכוונים להשתתף במפגן של 'הליכוד' הערב. לדבריהם, "לא יכפו עלינו כינוס שנוגד את השקפת עולמנו ואת ה-DNA החרדי". מחר, יתכנסו כל הח"כים של בלוק הימין (אקטואלי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
נתניהו (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

פרסום ראשון: אלפים צפויים להשתתף הערב (ראשון) במפגן ענק שמארגן 'הליכוד' נגד האפשרות להקמת ממשלת מיעוט בגני התערוכה בתל אביב. מדובר בכנס אותו מארגן באופן רשמי 'הליכוד' אך הוזמנו אליו כל חברי הכנסת מגוש הימין - כולל הח"כים החרדים.

אלא שבכירים חרדים הבהירו ל'כיכר השבת' כי למרות הגיבוי החזק אותו מקבל נתניהו מהחרדים, הכינוס לא מתאים להשקפת עולמו של הציבור החרדי ולכן ייעדרו ממנו.

בשיחה עם 'כיכר השבת' הם אומרים כי "הראשונים שיוצאים להגנת נתניהו ולחיזוק גוש הימין הם הח"כים החרדים, בכל עץ רענן אנחנו חוזרים על המנטרה כי 'נתניהו טוב ליהודים', אך לא יכפו עלינו כינוס שנוגד את השקפת עולמנו ואת ה-DNA החרדי".

ח"כ גפני בכניסה לישיבת בלוק ה-55 (צילום: סרוגים)

עוד הם אומרים כי "מדובר בכינוס שנועד לחזק את גוש הימין וראש הממשלה והגביר את התודעה הציבורית נגד ממשלת מיעוט עם הח"כים הערבים. אנחנו לא יכולים לקחת חלק בכינוס שכולו מוצהר נגד החברים הערביים, בעוד אנחנו מצליחים לשמור מולם על יחסים שפויים ותקינים".

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני נשאל בעת הגעתו לכנס ראשי הבלוק, האם יגיע לכנס הערב והתחמק. "אני מגיע לכנס עכשיו", אמר גפני.

מ'הליכוד' נמסר כי "ראשי סיעות המחנה הלאומי סיכמו שמחר ב-14:30 בכנסת תתקיים ישיבת סיעה מורחבת של כל 55 חברי הכנסת של בלוק הימין".

ח"כ שקד בכניסה לישיבת בלוק ה-55 (צילום: סרוגים)

יצוין כי אחר-הצהריים ייערכו פגישות מו"מ בין צוותי "כחול לבן" ל"ישראל ביתנו" ול"עבודה-גשר".

ח"כ אביגדור ליברמן זומן לפגישה עם נתניהו בשעה 17:30, והפגישה תיערך בקריה בתל אביב.

בשעה 19:00 יערך המפגן הגדול בגני התערוכה בתל אביב אותו זימן הליכוד, בו ישתתפו רה"מ נתניהו, שרי וח"כי הליכוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר