הפלונטר הפוליטי

הנשיא: "אפשר להקים ממשלה. הפערים הם אישים"

ריבלין פנה למנהיגי המפלגות הגדולות: "הרף לכם! אני קורא גם לליכוד וגם לכחול לבן להתעשת ולהבין שהעם לא רוצה בחירות נוספות. אזרחי ישראל קודמים לכל", אמר הנשיא (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: קובי גדעון לע"מ)

ארבעה ימים לפני פקיעת המנדט של גנץ, מבהיר הצהריים (ראשון) נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין כי כינון ממשלה הוא אפשרי והפערים בין המפלגות אינם מחשבתיים או פוליטיים.

בפניה למנהיגי המפלגות הגדולות במהלך ביקור באוגדת עזה ובנתיבות, קרא ריבלין: "הרף לכם! אין צורך בבחירות נוספות, התכבדו ושובו".

"אני קורא גם לליכוד וגם לכחול לבן להתעשת ולהבין שהעם לא רוצה בחירות נוספות. די לו בבחירות האלו. אתם נציגי הריבון אבל אל תשכחו אף פעם - הריבון הוא העם. העם שמחולק בין כל מגוון הדעות שקיימות בישראל. אנחנו היינו יחד, נועדנו להיות יחד ונהייה יחד".

הנשיא המשיך, "אני חושב שאפשר להקים ממשלה. הפערים הם פערים אישים יותר מאשר פערים הגותיים, מחשבתיים, פוליטיים או צורכי המדינה. מנהיגי ישראל צריכים להבין שאזרחי ישראל קודמים לכל".

לחיילים אמר הנשיא: "העורף הישראלי הוא עצבי הברזל של המדינה. אתם קיר הברזל שלה. תודה לכם על המסירות והדבקות בהן אתם משרתים את אזרחי המדינה. בשמי, ובשמם, אני אומר לכם היום תודה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר