בישיבת ה'בלוק'

"לא נצטרף, בשום צורה": צפו בהצהרת דרעי

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי דחה את הספקולציות כי תנועתו תנטוש את 'בלוק הימין', ונאם בישיבת הסיעה המיוחדת שנערכה ביוזמת נתניהו ובהשתתפות כלל חברי ה'בלוק'. צפו (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת. תמונה: Yonatan Sindel/Flash90)

בישיבת הסיעה המיוחדת, שנערכה היום (שני) ביוזמת נתניהו ובהשתתפות כלל חברי 'בלוק הימין', דחה יו"ר ש"ס השר אריה דרעי את הספקולציות השונות כי תנועתו תנטוש את 'הבלוק'.

"אחד מהטיעונים ששמעתי לאחרונה, להצדקת ממשלת המיעוט", פתח דרעי את דבריו, "הוא שזו התחלה ובהמשך יצטרפו אחרים; אני רוצה להבהיר בקשר לש"ס, ומצהיר בצורה הכי ברורה: בשום מצב ובשום זמן לא נצטרף לממשלת מיעוט. נקודה. המתווה היחידי הוא מתווה הנשיא. מי שבונה על ש"ס - שלא יחיה באשליות".

יו"ר ש"ס המשיך ופירט: "דבר שני, התוודעתי שיש איזה סיכום על מתווה של דת ומדינה בין ליברמן לכחול לבן. זה חיסולו המוחלט והטוטאלי של הסטטוס קוו. אני רוצה לספר שכחול לבן היו מוכנים לתת לנו הכל, ולתחום לנו כולל שמירת הסטטוס קוו ככתבו ולשונו והכל כדי להקים איתם ממשלה, לכן ה'הסכם' הזה הוא מהלך ציני".

דרעי לצד נתניהו, בישיבה היום (צילום: כיכר השבת)

"דבר שלישי, מאשימים את נתניהו בשמירת הבלוק. והאמת היא, שגם אם נתניהו יגיע למו"מ על כחול לבן לבד, ללא הבלוק, הם דורשים שהוא יהיה שני ברוטציה ולא ראשון. לכן זה הוכחה ברורה שהסיפור של הבלוק הוא תירוץ והם לא באמת רוצים אחדות".

דרעי סיים בטון נחרץ: "לכן אני חוזר וקורא לראשי כחול לבן שהם אנשים ראויים ותרמו למדינה. אל תלכו למהלכים פסולים כמו ממשלת מיעוט ושיתוק עם כל ההשלכות הביטחוניות הקשות. יש על השולחן מתווה מצויין. זה מה שהציבור רוצה וצריך".

צפו בווידאו

(צילום: כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר