"אבינו שבשמיים"

צפו: התפילה של השר נפתלי בנט בפני אלופי המטכ"ל

שר הביטחון נפתלי בנט נפגש לראשונה עם חברי פורום המטה הכללי בראשות הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, לפגישת היכרות והרמת כוסית. וסיים את דבריו בתפילה • צפו (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות צה"ל ומשרד הביטחון )

שר הביטחון נפתלי בנט נפגש היום (שני) עם חברי פורום המטה הכללי בראשות הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, לפגישת היכרות והרמת כוסית. בשבוע שעבר החליט בנט להיכנס ישירות לתפקיד, ללא הטקס הכולל משמר הכבוד.

במהלך דבריו, אמר בנט לחברי פורום המטכ"ל: "ליבת הקיום של עם ישראל היא האחדות ונשמת אפה של ישראל זה הוויכוחים, אנחנו עם וכחני וטוב שכך. טוב בעיניי שיש את העמדה השנייה. אני שמח שיש פה חרדים, דתיים, חילוניים, ימין ושמאל, לא הייתי רוצה מצב אחר כל עוד מסגרת הוויכוח היא מה טוב לישראל".

"אני סומך עליך, הרמטכ"ל, ועליכם, חברי המטכ"ל, ומפקדי צה"ל באופן מוחלט, הוסיף שר הביטחון הנכנס: "אני חושב שהרמה של צה"ל והמטכ"ל היא גבוהה מאוד. ההתרשמות שלי היא שאתם קשובים, לא ראיתי אף אחד שבא רק עם סימני קריאה".

הרמטכ"ל כוכבי הוסיף: "שמחים לקבל אותך לשולחן המטכ"ל, קודם כל ברכות חמות והצלחה בתפקיד כה משמעותי זה. האתגרים שהימים האלה במיוחד מציבים, מדברים בעד עצמם. לפעמים הפעילויות מעל פני השטח, ורבות מתחת לפני השטח.

"המטכ"ל ואני נעשה את כל הנדרש כדי לעזור למדינת ישראל, למערכת הביטחון, ולך להצליח בתפקיד. חברי המטה הכללי הם אנשי מקצוע מן המעלה הראשונה עם נסיון מבצעי רב, ואני סומך עליהם באופן מוחלט, כמו גם על כל מפקדי צה"ל. בהצלחה לך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר