מהומות האתיופים יחודשו?

השוטר שהרג את סלמון טקה לא יואשם בהריגה

לפי החלטת המחלקה לחקירות שוטרים, השוטר שירה בצעיר האתיופי - סלמון טקה לא יואשם בהריגה - אלא רק בהריגה ברשלנות. כפי הצפוי מחאת העדה האתיופית צפויה להתחדש (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
סלמון טקה (צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

כפי המסתמן, השוטר שירה בצעיר האתיופי - סלמון טקה, לא יואשם בהריגה, אלא רק בגרימת מוות ברשלנות, כך מעריכים גורמים בכירים במשטרה.

לפי הדיווח ב'חדשות 13', המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש), תודיע מחר (שלישי), כי לאחר חקירה מאומצת של פרטי המקרה השוטר שהרג את טקה לא יואשם בהריגה כללץ

מי שיואבטח בעקבות הרגישות הרבה, הוא פרקליט המדינה, שי ניצן שאבטחתו הוגברה, הן בשל ההחלטה על אישום השוטר והן בשל ההחלטה על תיקי ראש הממשלה, מי שעוד תאובטח היא ראש מח"ש קרן בר מנחם.

מחאת בני העדה האתיופית, בקיץ, צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת

גורמים במשטרה העריכו ל'13', כי ככל הנראה המחאה של בני העדה האתיופית תחודש ובמידה ובני משפחת טקה לא יקבלו את החלטת מח"ש נראה ממש בקרוב שוב חסימות כבישים וצירים מרכזיים.

פרקליטה של משפחת טקה, ציון אמיר, מסר בתגובה לפרסום ל'חדשות 13', "אנו נגיע כבר מחר למשרדי מח"ש כדי לשמוע מה הם הטיעונים להחלטה ונוכל להבין אחר כך אם הממצאים מתיישבים עם טענות המשפחה. המשפחה גילתה איפוק לאורך כל הדרך. עם זאת, אנו משאירים לנו מקום לעתור לבג"ץ אם לא נסכים עם ההחלטה".

כזכור, בקיץ פרצה מחאה אלימה של בני העדה האתיופית בתגובה לירי השוטר על בן העדה - סלמון טקה, שלטענת המפגינים הירי היה לא מוצדק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר