צפו בראיון

דוד ביטן ל'כיכר': "נתניהו לא יבגוד בחרדים"

הפגישה בין ראשי המפלגות החרדיות לראש הממשלה הסתיימה • חבר הכנסת מהליכוד, דוד ביטן אומר ל'כיכר': "כחול לבן רציניים בכוונותיהם, נתניהו לא יבגוד בציבור החרדי" (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

בדקות אלו (שני), הסתיימה פגישת ראשי המפלגות החרדיות; השר אריה דרעי, סגן השר יעקב ליצמן וחה"כ משה גפני עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. הצדדים סירבו לדבר, אך ל'כיכר השבת' נודע כי ניתן לומר בזהירות על התקדמות במגעים.

נכון לשעה זו, ישנה "שביתת אש", חד צדדית שהוכרזה במפלגות החרדיות, שם עושים הכל כדי לא לקלל את האפשרות שליברמן יחבור לממשלת ימין עם החרדים.

בליכוד מעוניינים להביא לשורת פשרות מצד המפלגות החרדיות בסוגיית הגיוס ונושאי הליבה החשובים. אלא שבשלב זה החרדים מתבצרים כגוש חזק מול הליכוד וליברמן. אף אחד מהם לא רוצה להיות ה"גוי של שבת".

בראיון ל'כיכר השבת' אמר ח"כ דוד ביטן: "כחול לבן אמרו שהם לא יוותרו על שום אופציה. ומדברים על אופציה של ממשלת מיעוט עם ערבים".

לדברי ביטן, "אנחנו באמת מאמינים ש"כחול לבן" רוצים מפלגה עם הערבים. ליברמן ובל"ד מונעים את זה".

"אני חושב שגנץ רוצה ממשלת אחדות ולפיד מונע את זה ממנו. הפעם נתניהו לא יבגוד בחרדים. החרדים תומכים בנתניהו עם גיבוי מלא,וזה לא היה בעבר. ברגע שנתניהו יזוז טיפה, 'כחול לבן' יקימו ממשלה עם החרדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר