נתניהו בגוש עציון: "טראמפ תיקן כאן עוול היסטורי"

יממה אחרי שממשל טראמפ הודיע כי ההתנחלויות אינן מנוגדות לחוק הבינלאומי, סייר ראש הממשלה בנימין נתניהו בגוש עציון ונפגש עם ראשי מועצות ביהודה ושומרון (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: קובי גדעון/לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר הצהריים (שלישי) בגוש עציון, לאחר הכרזת ממשל טראמפ כי ההתנחלויות אינן מנוגדות לחוק הבינלאומי.

"אני מודה שאני נרגש מאוד. אנחנו פה, בגוש עציון, מקום שגורשנו ממנו במלחמת העצמאות, והנה אנחנו ביום היסטורי עם עוד הישג עצום למדינת ישראל, שעבדנו עליו לא מעט".

נתניהו הוסיף, "ממשל טראמפ תיקן כאן עוול היסטורי והתייצב עם האמת והצדק. אני מודה לנשיא טראמפ ולמזכיר המדינה פומפאו. זהו יום גדול מאוד למדינת ישראל והישג שיעמוד לדורות".

ראש מועצת יש"ע, דוד אלחייני אמר לראש הממשלה בביקורו, "זו הזדמנות פז לאמץ גישה משפטית חדשה ביהודה ושומרון ובבקעת הירדן ולאמץ את דו"ח אדמונד לוי. האמריקנים הושיטו לנו יד ואנחנו צריכים להושיט להם בחזרה".

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן שאירח את המפגש אמר כי "זהו צעד גדול לריבונות ביהודה ובשומרון. הממשל האמריקני בהובלתו של הנשיא טראמפ מוכיח פעם אחר פעם שהם הידידים הטובים ביותר של מדינת ישראל. זהו צעד חשוב בכך שמדינת ישראל לא רק תשלוט ביהודה ושומרון, אלא גם תהיה הבעלים היחידים של ארץ ישראל על ידי החלת הריבונות המלאה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר