תמלילים חדשים

עד המדינה ניר חפץ על יאיר נתניהו: "הוא מגה קוקו"

"יאיר טמטם את הראש של שרה, בראש ובראשונה כי הם שוהים כל היום ביחד בבלפור, אבל גם לאבא שלו" - כך ניסה חפץ להסביר את הפניות שקיבל בנוגע לאתר וואלה! (חדשות)

יאיר נתניהו (צילום: Flash90)

בימים הקרובים צפוי היועץ המשפטי לממשלה לפרסם את החלטותיו בנוגע לתיקי נתניהו, והערב (שלישי) נחשף בכאן חדשות תמלילי חקירה של עד המדינה בתיק 4000, ניר חפץ.

המדובר בחקירה לאחר שחתם על הסכם עד מדינה, ובוא הוא טוען כי הלחץ על אתר וואלה נבע בראש ובראשונה מבנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, אותו מכנה חפץ: "מגה-קוקו".

לטענת חפץ, "לא הייתה פרשת 4000 בלי יאיר, זה מה שאני מסביר לך, אבל הוא נכנס לאטרף על וואלה והטריף את ההורים שלו ואת כל המערכת על כל שטות שפורסמה".

הוא טען כי "למעלה מ-90%, למעלה מ-90%, מהפניות היו ביוזמת יאיר, כאשר במקרה של בנימין נתניהו 100% מהפניות היו ביוזמת יאיר".

"יאיר ניהל מלחמת חורמה כדי לשכנע את הוריו וגם להוכיח לכל היועצים. שאתר וואלה הוא אתר שמאלני עוין, יותר גרוע מווינט... אתר חיזבאללה... ורק בגלל שאול ואיריס (אלוביץ')... הם מפרסמים ידיעות טובות על שרה...".

"הוא (יאיר) פשוט טמטם את הראש של שרה, בראש ובראשונה כי הם שוהים כל היום ביחד בבלפור, אבל גם לאבא שלו, וזה היה כמו שטיפת מוח, המשפטים האלה (נגד אתר וואלה), ביבי ושרה שמעו אותם מפי יאיר, אלפי פעמים, לא מאות, אלפי פעמים".

בשלב זה, כך על פי חשיפת תמר אלמוג, החוקרים מקשים על חפץ אחרי שהוא מעיד שבאתרים אחרים יאיר לא יזם התערבות.

חפץ ענה: "תשמע, אתה רוצה לשמוע מה אמרתי לאשתי בעניין הזה? שהוא מגה קוקו, אני יודע מה... אני יכול לדעת מה הולך לו בראש לזה? למה הוא עושה את זה? הרי זה לא הגיוני".

יצוין כי במהלך חקירות תיק 4000, זומנו לחקירה גם אשת ראש הממשלה שרה נתניהו ובנה יאיר, אך התיק נגדם נסגר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר