במעמד הרבבות

האדמו"ר מסאטמר תקף את הח"כים החרדים: מוכרים את התורה

"מוכרים את כל התורה הקדושה כדי שיוכלו לקחת חלק בממשלה" - תקף בחריפות האדמו"ר מסאטמר את חברי הכנסת החרדים על רקע המגעים והמשבר הפוליטי (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

במעמד הקבלת פנים המרכזי לאדמו"ר מסאטמר שנערך הערב (רביעי) בירושלים בהשתתפות המונים, תקף הרבי בנאומו את המפלגות החרדיות, ושיבח את אנשי הפלג הירושלמי.

לדבריו, "היום עושים איתם עסקים ומוותרים על החינוך של תינוקות של בית רבן, ומתפשרים בנושא גזירת גיוס בני הישיבות שבעבר היו מרעישים עולמות, היום כבר מדברים על כמה כן יתגייסו".

עוד הוסיף האדמו"ר ואמר כי בתקופה האחרונה החלו בצה"ל לגייס גם את בנות ישראל, ואף אחד אינו מעלה בדעתו לצאת במחאה כנגד העניין.

"איך יכול יהודי בעל רגש של קדושה לשבת בשקט כשהשכינה בוכה?", תמה הרבי.

בהמשך דבריו עבר הרבי לתקוף ישירות את חברי הכנסת החרדים ואמר כי הם מחזקים את הכופרים בכך שנותנים כבוד לראש הממשלה ואומרים עליו 'אחינו אתה'.

"הם יושבים ומנהלים משא ומתן עם גדולי שונאי הדת על איזה גזירה אפשר להשלים, למחצה, לשליש ולרביע, הכל על מנת שהם יוכלו להיות שותפים בממשלת שמד, בזמן שעד לפני כשנה הם נלחמו נגד אותם חוקים עליהם הם מוכנים כעת להגיע לפשרות".

"בסוף זה לא יצליח, וילכו לבחירות נוספות - כל אחד רואה שיהודים חרדים מוכנים לשאת ולתת על הדברים החשובים ביותר לעם ישראל. הכול במסווה של לסייע לחרדים מבפנים. זה נקרא יהדות התורה? מוכרים את כל התורה הקדושה כדי שיוכלו לקחת חלק בממשלה".

לאחר מכן שיבח האדמו"ר את אנשי הפלג הירושלמי ואמר כי אשריהם תלמידיו של הגאון רבי שמואל אוירבאך זצ"ל שפקחו את עיניהם, והפכו לקנאים ולאנטי ציוניים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר