מתקפה חריפה

אריה דרעי ליאיר לפיד: "די עם השקרים!"

לפיד האשים את נתניהו במניעת ממשלת אחדות, בתגובה, תקף אותו יו"ר ש"ס השר דרעי וקרא לו להפסיק לשקר. "הייתם מוכנים לתת לנו הכל", חשף דרעי את הצעת 'כחול לבן' (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: פלאש 90)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי תוקף הבוקר (רביעי) את ח"כ יאיר לפיד, חבר הנהגת 'כחול לבן', וטוען כי הסכים להתגמש בכל נושאי דת ומדינה רק בכדי שהחרדים יערקו מגוש הימין בראשות בנימין נתניהו.

"יאיר, די עם השקרים!", כתב דרעי, "הייתם מוכנים לתת לנו הכל, ולחתום לנו על שמירת הסטטוס קוו ככתבו ולשונו כדי שנעזוב את נתניהו ונצטרף אליכם".

לדברי דרעי: "הסיבה היחידה שאין ממשלת אחדות היא כי אתה מונע מגנץ להסכים למתווה הנשיא ומתעקש שנתניהו יהיה שני ברוטציה".

דבריו של דרעי הגיעו בעקבות דברים שטען יאיר לפיד תוך כדי האשמה שנתניהו הוא היחיד שמונע הקמת ממשלת אחדות. לדברי לפיד: "שיא חדש. אחרי שסירב לכל הצעה לאחדות ששמנו בפניו ביבי אומר 'גנץ סירב'. אין לאיש הזה גבול. ליברמן יודע את האמת. ביבי צמוד לבלוק החרדי-משיחי. מוביל לבחירות בכל הכוח".

מוקדם יותר טען ראש הממשלה בנימין נתניהו כ: "לצערי, אמש בשיחתנו סרב בני גנץ לקבל את התנאי שהציב אביגדור ליברמן - קבלת מתווה הנשיא לפיו אני כראש ממשלה מכהן יהיה ראשון ברוטציה על ראשות הממשלה. ליברמן אמר שילך עם הצד שלא יסרב. עכשיו נותר רק לראות אם אביגדור ליברמן יעמוד בהתחייבויותיו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר