טור דעה

לא לשחק לידיים של ליברמן // יצחק שינפלד

איווט ליברמן מחכה ל׳חרם דרבותינו יעקב ומשה׳. זו משאת נפשו וחלומו. לו היה יכול, היה מתפלל על כך חמש פעמים ביום, כמו מוסלמי אדוק. עו"ד שינפלד בטור דעה פוליטי (דעה)

עו"ד יצחק שינפלד | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)
איווט ליברמן עשה את זה. היתל בגנץ, שיטה בנתניהו, מתח את כל העולם ואשתו, והעמיד את עצמו בחזית הבמה. אני אחליט, אני אנווט, בקיצור אני! איווט תמיד חשב רק ליברמן, השמש ממשיכה לזרוח ולשקוע וליברמן לא ישתנה. האג׳נדה מוחלפת לפי העניין, הזמן והצורך הנקודתי. כרגע, איווט אויב-מר עד כדי הוקעה. בדין וביושר ליברמן אימץ וקנה לעצמו את התואר ׳זולל חרדים לתיאבון׳, מיאיר-לפיד שנבעט לשוליים.
הכי קל לשרוף גשרים, לקעקע לגיטימיות, לזרוק מילים והבטחות שקשה לסגת מהם. אבן שזרק טיפש לבור, צריך 100 חכמים להוציאה. עמיתי ומכובדי כותבי הטורים הנמהרים, כבר הזדרזו לדרוש ׳חרם לאוו בר התרה לדורות׳ על האושיה איווט ליברמן. לא שלא מגיע לו, רק שמכתיבת טור ועד חשבון מפוקח, אחראי וענייני, הדרך ארוכה, תלולה, זרועת מהמורות. ליברמן מחכה ל׳חרם דרבותינו יעקב ומשה׳. זו משאת נפשו וחלומו. לו היה יכול, היה מתפלל על כך חמש פעמים ביום, כמו מוסלמי אדוק.
חרם-חרדי על איווט-ליברמן, והוא ׳מכריח׳ עצמו להיות שותף לממשלת מיעוט הנשענת על שונאי ישראל לתיאבון. בדיעבד כמובן, בדלית ברירה, מחוסר ברירה ונגד רצונו. באם הוא ׳מוכרז׳ כאסור לבוא בציבור, וכי נותרה לו ברירה? ׳ממזר מותר בגרים, עבדים וממזרים. איווט-ליברמן הפוליטיקאי הקר והמנוכר, מחכה לחרם-חרדי כצמא למים במדבר שממה. אסור לשחק לידיו.
קשה שלא לענות לדבריו החמורים של בעל האג׳נדה. התשובה צריכה להיות, לגופו של עניין ולא לגופו של איש. מספיק להצביע ולהזכיר את הצהרות העבר של האיש, שאיסמעיל-הנייה מחכה לו כבר 48 חודשים ויותר. לא אפרוט כרוכל, אבל ׳מילה של ליברמן׳ זה בדיחה חלולה. מ-׳אין נאמנות אין אזרחות׳ לחובת הצבעה, שתביא לקלפי עוד מאות אלפי ערביים שאידיאולוגית לא רוצים להצביע! זה כל-כך עצוב שזה מגוחך. האיש הופך עצמו לחוכא ואיטלולא, חבל שיש מאות אלפי מטומטמים שעדיין מתפתים לאיש ההזוי. מחיר הדמוקרטיה.
ליברמן לא הסיפור, פעם זה טומי, יאיר ועכשיו איווט. ׳כל המיצר לישראל נעשה ראש׳. שנאת עמי-הארצות לתלמיד-חכם, הינה מטבע העולם. שנאה שמהולה בהרבה קנאה, הם מסתכלים על הדור הבא שהם מגדלים, ומקנאים. בדרך הטבע הם היו צריכים להתגדר באבולוציה החרדית, האקדמיה מלאה בחרדים, רבים משתלבים במשק העבודה, בתקשורת ובכל תחום יצרני, חרדים עובדים-דור החולצות הכחולות, צומח ומקבל נפח משמעותי. הכל לצנינים, איווט-ויהיר חיים על השנאה. זו זכות הקיום שלהם. בלעדיה הם אין.
בחירות מועד-ג׳ לא טוב ליהודים. לא טובות למשק, לכלכלה, למדיניות החוץ, ליחסים והמתחים בין האזרחים והחוגים, פריפריה ומרכז. שוב הדגשת המפריד ע״ח המאחד, הניגון הרע חוזר חלילה. את המחיר ישלם כל חולה ונזקק שמאופסן במסדרון בית החולים. בדלית ברירה הציבור החרדי , שוב יעשה ויצליח, כי אין לנו ברירה אחרת. בחירות נוספות בעידן השנאה הנוכחי, זה כבר לא רק על הבית! אלו בחירות על האפשרות והזכות של יהודי חרדי להיות במסדרון ובחדר ההמתנה, לנשום. האג׳נדה שכנגד רוצה לזרוק אותנו לים. אין לנו את הפריבילגיה למחלוקות פנים חרדיות. חייבים להתלכד ולאחד מחדש את כול וכלל המחנה, חייבים להחזיר את הפורשים למינם מכל סוג שהוא. הפעם חובה! יהדות-חרדית אחת מלוכדת. בכוח האחדות ננצח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר