עלול לגרום להפלות

היזהרו: חיידק נמצא בחבילת הסלמון מעושן

בבדיקה של חברת המזון נמצא כי באריזת הסלמון מעושן מהמותג VKING נמצאו חיידקי ליסטריה העלולים לפגוע באנשים מבוגרים ובנשים בהריון. החברה קוראת לא לצרוך את המוצר (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

בעקבות חיידק ליסטריה מונוציטוגנס שנמצא בחבילת סלמון מהמותג vking, החברה המייצרת הודיעה על החזרה יזומה של המוצר ומזהירה את הציבור לא לצרוך אותו.

חברת 'ויליג', המייצרת את המוצר, הודיעה הערב (רביעי), כי לאחר הדיגום של שירות המזון בחברה, נמצא באריזת הסלמון מעושן בנפח של 100 גרם חיידק ליסטריה.

לדברי החברה: "חיידק ליסטריה מונוציטוגנס הוא חיידק העלול לגרום למחלה באוכלוסיה בסיכון גבוה כגון: בעלי מערכת חיסון מוחלשת וקשישים, ואף לגרום להפלות בקרב נשים הרות".

ברקוד המוצר שמוסר מהמדפים הוא: 7290002077725. מדובר אך ורק במוצר אשר יוצר ב-7 בנובמבר 2019 והתאריך האחרון לשימוש בו הוא ה-7 בדצמבר 2019.

מטעם החברה נמסר: "בתיאום עם שירות המזון ולמען הזהירות, אנו עוצרים את השיווק ואוספים את המוצר כמפורט ומבקשים החזרתו. הציבור מתבקש שלא לצרוך את המוצר המפורט לעיל. ניתן להחזיר את המוצר ולקבל את התמורה בגינו בתיאום עם שרות הלקוחות שלנו, בטלפון: 1-800-50-40-50. לפרטים נוספים ניתן לפנות לחברה".

בטלפון: 1-800-50-40-50.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר