הוא הסית את שרה

נחשפו תמלילי שאול אלוביץ' בחקירות: "יאיר לא יודע שובע, חושב שמגיע לו הכל"

בתמלילי השיחות שנחשפו הערב בין בעל השליטה לשעבר ב'וואלה' לבין המנכ"ל, נאמרו דברים חריפים על משפ' נתניהו, בין היתר: 'הוא יותר משוגע ממנה, הוא מסית אותה' (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
יאיר ושרה נתניהו (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

תמלילי השיחות שנחשפו הערב (רביעי) בחדשות 12 בין מי שהיה בעל השליטה באתר 'וואלה', שאול אלוביץ' למנכ"ל האתר, אילן ישועה, מגלה כי בזמן שדיברו על הורדת כתבה עבור ראש הממשלה, הם תקפו את בנו, יאיר נתניהו.

חברת 'החדשות' חושפת הערב את התכתבות השיחות הפרטית שנערכה בין בעל השליטה למנכ"ל, בתוך דבריהם אמרו על יאיר נתניהו כי הוא יותר משוגע מאמא שלה והוא מסית ומדיח אותה.

המנכ"ל ישועה כותב לאלוביץ', "החבר (נתן חפץ), ביקש ממני להוריד כתבה על הבן של הגדול (בנימין נתניהו)". אלוביץ' מאשר ומבקש ממנו שיעדכן אותו כאשר הכתבה ירדה מהאתר.

ישועה אומר לבעל השליטה, "לא הבנתי מה הייתה הבעיה הכתבה, אבל מילא", אלוביץ משיב לו, "חולים", כאשר הוא מתכוון לבני הזוג נתניהו, ומוסיף, "אבל הצלחנו לדגדג אותם בנקודה רגישה".

ישועה ממשיך לכתוב לאלוביץ, "הם עשו לי תרגיל מסריח, אני כבר הולך לצאת מדעתי אחרי מה שעברתי היום". אלוביץ' מעודד אותו ואומר לו, "הילד הזה (יאיר נתניהו) יותר משוגע ממנה (מאמא שלו - שרה), והוא המסית והמדיח".

בשלב זה אלוביץ' עובר לתאר לישועה מה התרחש: "לאיריס (אשתו של אלוביץ'), היא אמרה שהיא מרוצה, כנראה שהילד שיגע אותה בלילה, אין לי ספק שזה ממנו, אמרתי לך שהוא לא יודע שובע וחושב שהכל מגיע לו".

אלוביץ', ממשיך להבהיר כי ככל הנראה הגברת - שרה נתניהו, השתגעה הלילה, ואז היא החליטה להוריד את הכתבה בכל מחיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר