הילולת אבי האדמו"ר

בדרך לעיר טבריה: הגבאי מזהיר את חסידי בעלזא מרון קובי

האדמו"ר מבעלזא יעלה היום עם אלפים מחסידיו לבית החיים בעיר טבריה, שם טמון אביו, המהר"ם מבילגורייא ובחסידות מזהירים שלא ליתן פתחון פה למהרסי הדת נגד הציבור החרדי (חדשות אנ"ש)

שימי שפר | כיכר השבת |
הרבי מבעלזא (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

האדמו"ר מבעלזא, צפוי לעלות היום (חמישי) יחד עם אלפים מחסידיו לבית החיים העתיק בעיר טבריה, שם טמון אביו, המהר"ם מבילגורייא, שיום היארצייט שלו יחול בשבת הקרובה.

בשל בחירתו של רון קובי לראשות עיריית טבריה והפרובוקציות שחולל נגד הציבור החרדי, מזהיר הגבאי, הרה"ח בערל קליין את החסידים לנהוג במשנה זהירות ולא להיגרר לפרובוקציות אפשריות.

ראש העיר רון קובי (צילום: Hadas Parush/Flash90)

"הננו לעורר את ציבור אנ"ש שיחיו, היות שבשנה האחרונה עם כניסתו לתפקיד של ראש העיר הנוכחי בעיר טבריה צרו צעדינו מלכת ברחובותינו, ומיום ליום מתרבים ההגבלות וההתנכלויות נגד שומרי הדת בעיר זו, ע"י ראש העיר המעורר פרובוקציות נגד כל דבר שבקדושה".

"הרבה ממון ודמים והשתדלויות שונות הושקעו על ידינו לכבוד יום ההילולא, לבל יחסר המזג לציבור אנ"ש", מוסיפים במכתב, עם פירוט על האכילה, השתייה והתאורה שארגנו במקום.

ולכן הם מתריעים כי "כל מעידה קטנה של כל אחד מאיתנו ח"ו, עלול לגרום לציבור החרדי בעיר - ואולי אף בארץ ישראל כולו - לשלם מחיר שתוצאותיו מי ישורנו, תוך חילול שם שמיים וכבוד בית בעלזא".

"אי לכך בקשתינו שטוחה מכל אנ"ש מגדול ועד קטן, שכל אחד יקח אחריות על עצמו ועל מעשיו, ולא להיגרר לשום מעשה או התקהלות ודיבור, שעלול להכתים את צביון היהדות החרדית".

האדמו"ר על ציון אביו בשנים קודמות (צילום: אנשיל בעק)

עוד נקראים ציבור החסידים לשמור על הניקיון ולדאוג להשליך את הלכלוך לפחי האשפה שיועדו במיוחד לכך על מנת שלא לשמש פתחון פה למהרסי הדת נגד הציבור החרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר