שליט יחיד

הוארכה כהונתו של יאיר לפיד כיו"ר 'יש עתיד'

ציוץ של עמית סגל על כך שתקנון 'יש עתיד' קובע כי לאחר הכנסת ה-22 יערכו פריימריז לראשות המפלגה, הביא במהירות להארכת כהונתו של יאיר לפיד - עד הכנסת ה-25 (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
יאיר לפיד (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

שליט יחיד: מפלגת 'יש עתיד' הודיעה הבוקר (חמישי) כי האורכה כהונתו של יושב הראש יאיר לפיד ללא אפשרות לעריכת בחירות לראשות המפלגה, עד לסיום הכנסת ה-25.

ב'יש עתיד' מיהרו לשנות את התקנון ולהוציא הבהרה, זאת בעקבות ציות בטוויטר של פרשן חדשות 12 עמית סגל שציטט את תקנון המפלגה הקובע כי לאחר הבחירות לכנסת ה-22, ייערכו פריימריז לראשות המפלגה.

המצב הפוליטי הסבוך מוביל לכך שככל הנראה בקרוב ייערכו בחירות לכנסת ה-23 מה שהיה עשוי להוביל לאפשרות של פריימריז פנימיים ב'יש עתיד'.

במפלגה נבהלו מהאפשרות הזו והודיעו במהירות כי הוארכה כהונתו של היו"ר יאיר לפיד עד לאחר הבחירות לכנסת ה-25.

מ'יש עתיד' נמסר כי "לאור המצב החריג של בחירות חוזרות וחוסר פעילות פרלמנטרית בכנסת ה-21 ובכנסת ה-22 יחד עם הקמת מפלגת כחול לבן, הוחלט ב'יש עתיד' להאריך את כהונת היו"ר ח"כ יאיר לפיד עד לסיום כהונת הכנסת ה-25, כולל. מדובר בהליך טכני לאור הנסיבות המיוחדות".

יצוין כי במפלגת 'הליכוד' הרוחות סוערות בימים אלו בשל כוונתו של היו"ר ראש הממשלה בנימין נתניהו לבטל את הפריימריז. במפלגה חוששים כי גדעון סער ינסה למנוע את המהלך ויתעקש על פריימריז לראשות המפלגה, ויגרור את הליכוד לסבב של מלחמות פנימיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר