מתיחות ב'ליכוד'

גדעון סער: "אני אוכל להרכיב ממשלה; יש לקיים פריימריז"

ח"כ גדעון סער מטיל פצצה על 'הליכוד' וקורא לקיים פריימריז על הנהגת המפלגה מאחר ולדבריו הוא יוכל להרכיב ממשלה. השרה מירי רגב: "לא צריכים היום ללכת לפריימריז" (אקטואלי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
גדעון סער (צילום: Hadas Parush/Flash90)

מתלהטות הרוחות במפלגת 'הליכוד': ח"כ גדעון סער הודיע היום (חמישי) בכנס ג'רוזלם פוסט כי יש לקיים פריימריז לראשות 'הליכוד', וזאת יממה לאחר ההודעה כי ראש הממשלה בנימין נתניהו סיכם עם ח"כ חיים כץ על הקפאת הפריימריז בליכוד.

"אני אוכל להרכיב ממשלה", אמר סער בוועידת הדיפלומטים השנתית של ה'ג'רוזלם פוסט', "ולאחד את המדינה והפוליטיקה".

סער הוסיף בקול ברור: "יש לקבוע לוח זמנים לקיום פריימריז. אנחנו מפלגה דמוקרטית, אנחנו לא 'יש עתיד' שמבטלת בחירות פנימיות. בליכוד לא היו פריימריז כבר שנים רבות".

"אם הולכים לבחירות שלישיות, זה לא יהיה הגיוני שראש הממשלה יצליח לזכות גם דווקא הפעם", העיר סער.

דברי השרה מירי רגב (צילום: דוברות השרה)

דברי סער מגבירים את המתיחות הקיימת בלאו הכי בינו לבין רה"מ נתניהו. השבוע קיימו השניים פגישה בארבע עיניים במשרד ראש הממשלה, אך למרות זאת נראה כי היחסים בין השניים נותרו מתוחים.

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, הוציאה הודעה קודם פרסום דברי סער והבהירה כי היא מתייצבת לצד נתניהו: "כמו רוב המפלגות שלא הולכות לפריימריז, כי כולם מבינים שזו אותה מערכת בחירות מתגלגלת, גם אנחנו בליכוד צריכים להיות מאוחדים סביב נתניהו".

לדברי רגב, "לא צריכים היום ללכת לפריימריז, צריך להתאחד היום רק לטובת משימה אחת – לנצח את הבחירות ובגדול. ולכן אני קוראת לכם חבריי, מתפקדיי הליכוד, חברי מרכז הליכוד - בואו נתאחד כולנו עייפים מבחירות, כולנו עייפים מפריימריז, לא רק בימין גם בשמאל, אבל בשמאל יש מוטיבציה גדולה לצאת לבחירות כדי לנצח את הימין ולהפיל אותנו. ולכן מה שאנחנו צריכים לעשות כרגע, זה להיות מאוחדים סביב הרשימה סביב נתניהו וננצח את הבחירות הבאות. שבעזרת ה' נעשה ונצליח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר