צפו בתיעוד

צלמי הפגנות פלסטיניים תקפו את החיילים

"צלמי עיתונות"? צלמים פלסטינים המתעדים הפגנות אלימות של צעירים פלסטיניים כנגד חיילי צה"ל, תועדו פוגעים בחיילים בקבר רחל בבית לחם, ומפריעים לפעילותם (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: Bilal H. Altaweel)

בשבוע האחרון, צלמים רבים הביעו הזדהות עם צלם פלסטיני שעינו נפגעה באחת מההפגנות הפלסטיניות האלימות נגד חיילי צה"ל, אולם מתיעוד פלסטיני עולה תמונה אחרת בנוגע ל"צלמי העיתונות" הפלסטיניים. מסתבר, שצלמים הלובשים וסט עם הכיתוב 'PRESS' לוקחים חלק פעיל בהפגנות האלימות.

בתיעוד מהפגנה בקבר רחל נראים שני חיילי מג"ב המנסים לעצור את אחד המפגינים, כאשר לפתע מגיע אחד הצלמים, עם מצלמה גדולה ווסט 'press' כהה, ומנסה למשוך אליו את המפגין העצור. אדם נוסף מגיע לעזרתו, ויחד עם צלם נוסף הלבוש ווסט 'press' צהוב, הם מצליחים לחלץ את העצור מידי החיילים.

בנוסף, אחד מצלמי ההפגנות פרסם 2 תמונות שלו בהפרש של עשור, בהן הוא נראה כצלם וכמיידה אבנים, תחת הכיתוב "עשר שנות התנגדות". כלומר, בעיניו המצלמה היא לחלוטין המשך של פעילות הטרור שלו.

גלעד אך מארגון 'עד כאן' שחשפו את התיעוד מסר כי "מסתבר שהצלמים המתעדים את ההפגנות האלימות נגד חיילי צה"ל לא תמימים כמו שהם מציגים את עצמם. ניתן לראות כיצד הצלמים עטים על לוחמי מג"ב ומונעים מהם לעצור את המפגין המבוקש. אנו קוראים לרשויות האכיפה לעצור את ההפגנות האלימות האלו, ללא אפליה בין מפגינים הלובשים וסט 'press' למפגינים 'רגילים'. וסט 'Press' לא מעניק חסינות מהעמדה לדין על פגיעה בחיילי צה"ל. כל פגיעה בחיילי צה"ל צריכה להיענות בחומרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר