ימסור הצהרה

בני גנץ למערכת המשפט: "המשיכו ללא מורא"

יו"ר 'כחול לבן', בני גנץ, ימסור הצהרה ויתייחס לכתבי האישום נגד רה"מ נתניהו: "לגבות היום את גורמי אכיפת החוק- המשיכו לעשות את עבודתכם ללא פחד וללא מורא" (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ בני גנץ (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

יו"ר 'כחול לבן', ח"כ בני גנץ, ימסור הערב (מוצאי שבת) הצהרה בתל אביב ויתייחס לכתבי האישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו: "לגבות היום את גורמי אכיפת החוק- המשיכו לעשות את עבודתכם ללא פחד וללא מורא".

בדברים שפרסם גנץ, בערב שבת, כתב: "הרשו לי לומר כמה מילים על בנימין נתניהו וכתבי האישום שהוגשו נגדו- במוצ"ש אני מבטיח להתייחס לכך בהרחבה.

"זה היה ערב עצוב מאוד למדינת ישראל, גם לי אישית כמי שמכיר את נתניהו שנים ועבד איתו. חשוב שכולנו נפנים- במדינת ישראל יש חוק וכל אזרח שווה בפניו. אני מבקש לגבות היום את גורמי אכיפת החוק- המשיכו לעשות את עבודתכם ללא פחד וללא מורא".

בנושא המו"מ להקמת ממשלה, לאחר החזרת המנדט, כתב גנץ: "נותרו לנו פחות מ-3 שבועות לנסות למנוע בחירות בפעם השלישית בתוך שנה. על אף שהחזרתי את המנדט, אני ממשיך במאמצים להשגת רוב בכנסת כדי למנוע בחירות".

לדבריו: "במו"מ שניהלתי הייתי נכון לוויתורים, אך לא לוויתור על הבסיס הערכי שבגינו החלטתי להיכנס לפוליטיקה. לצערי, למרות כל המאמצים שלי להקמת ממשלת אחדות רחבה וליברלית, סירב נתניהו לפרק את בלוק החסינות שבנה לו. הבלוק של חברי כנסת שהכרחי לנתניהו - פגע באינטרסים הבסיסיים ביותר של אזרחי ישראל וברצון הבוחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר