הקרב בליכוד

גדעון סער נגד נתניהו: "כבר לא יצליח להרכיב ממשלה"

התסיסה בליכוד כבר ניכרת, לפי הדיווחים, מאחורי הקלעים, אך בינתיים רק גדעון סער מסכים לתקוף - בראיון ראשון מאז ההחלטה להגיש כתב אישום נגד היו"ר בנימין נתניהו (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ה בחשוון תש"פ | 23.11.19
סער ונתניהו (צילום: פלאש 90)

חבר הכנסת גדעון סער, מבכירי הליכוד, הגיב הערב (מוצ"ש) לראשונה בקולו להחלטה להעמיד לדין את ראש הממשלה, יו"ר תנועתו בנימין נתניהו, ואמר: "הבעיה שלו איננה משפטית, אלא פוליטית. הוא לא הצליח להרכיב ממשלה".

בראיון לתכנית 'פגוש את העיתונות' בחדשות 12, אמר עוד סער: "נתניהו לא הורשע באף עבירה וחזקת החפות עומדת לו, אך ראש ממשלה לא יכול לומר על החלטה של היועץ שהתקבלה בגדר סמכותו, יועץ שהוא מינה, כהפיכה שלטונית".

"אין פה ניסיון להפיכה שלטונית. לא אחראי להגיד זאת. זה לא לתקן את המערכות, זה לרסק אותן" - תקף גדעון סער את נתניהו, שכזכור כך אמר בנאומו ביום חמישי.

נאום נתניהו נגד מערכת אכיפת החוק (צילום: מתוך פייסבוק)

גדעון סער אף עקץ: "לא השתנה כלום בפרקליטות במשך העשור של נתניהו - למרות הביקורת עליה".

"הבעיה של נתניהו", הדגיש סער, "איננה משפטית, אלא פוליטית: הוא לא הצליח להרכיב ממשלה, ואין אדם אחד שחושב שאחרי בחירות שלישיות או רביעיות הוא כן יצליח להרכיב ממשלה".

בליכוד הגיבו לדברי סער, שכזכור מתכונן להתמודד נגד נתניהו על תפקיד יו"ר התנועה, ואמרו: "מצער לראות שבזמן שנתניהו שומר על ביטחון ישראל בכל החזיתות ופועל לשמר את שלטון הליכוד, סער כהרגלו מגלה אפס נאמנות ומקסימום חתרנות".

מנגד, ‏על רקע התנגדותו של נתניהו לעריכת פריימריז לראשות התנועה, הביע יו"ר 'מרכז הליכוד', ח"כ חיים כץ, את עמדתו: "אם יש מועמדים שרוצים להתמודד לראשות התנועה, יש לאפשר זאת".

יצוין, כי סער הינו היחיד שתוקף בקולו את נתניהו, אך לפי מספר דיווחים, כמה בכירים בליכוד כבר מנהלים מאחורי הקלעים מגעים להחלפת יו"ר המפלגה, במהלך השבועות הקרובים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר