נתניהו יתפטר

ה'מועצת' התירה: ליצמן יחזור לכהן כשר הבריאות

כתב האישום נגד נתניהו, שיחייב אותו להתפטר בקרוב מתפקידיו כשר, יחזיר את יו"ר יהדות התורה לשמש כשר הבריאות: "הוא מיהר להוציא לכך היתר מה'מועצת', כדי לעשות לביבי חיים קלים" (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ליצמן (צילום: יהודה חיים, פלאש 90)

יו"ר יהדות התורה, ח"כ יעקב ליצמן, צפוי להתמנות בקרוב לשר הבריאות, במקום תפקיד סגן שר הבריאות בו הוא מחזיק כיום, זאת בשל העובדה כי ראש הממשלה נתניהו צפוי להתפטר מתפקיד השר במשרד זה, בעקבות כתב האישום שהוגש נגדו.

ל'כיכר השבת' נודע כי הערב (מוצ"ש) נערכה הצבעה בקרב חברי מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל - שרובם אישרו בשלב זה את המהלך.

בכיר ביהדות התורה אומר ל'כיכר השבת', כי בלשכת ליצמן מיהרו להוציא אישור של הרבנים לכך שליצמן יוכל לכהן בתפקיד שר, "כדי לעשות עבודה קלה לביבי".

יצוין, כי נתניהו צפוי להתפטר גם מתפקידיו כשר הרווחה, החקלאות והתפוצות, ובסביבתו אומרים: "יש לנתניהו מספיק קשיים ולחצים סביב הענקת יתר תפקידי השרים, וברור מאליו שתיק הבריאות יינתן לליצמן".

טרם ידוע אם ראש הממשלה יחליט להתפטר כבר מחר, קודם ישיבת הממשלה מתפקידיו כשר. לאחר שיקבל יעוץ משפטי, יחליט אם להתפטר מיידית או שלא.

כזכור, בעבר כבר נשא ליצמן בתפקיד שר הבריאות, בהיתר תקדימי של רבו, האדמו"ר מגור, אך פרש ממנו בפארסת חילולי השבת ברכבת ישראל, בה איים להתפטר מהממשלה אך לבסוף "ירד" לתואר סגן השר.

לשם מינוי המחודש של ליצמן, שנעוץ בעובדה כי זוהי 'ממשלת מעבר' ולא ממשלה רגילה, יתקיים סבב טלפונים בין שרי הממשלה שיאשרו מינוי זה.

בסביבת ליצמן סירבו להתייחס לפרטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר