דרמה בדיון

בית משפט קבע: מאסר עולם לרוצח הרב בן גל הי"ד

עורך דינו של המחבל ניסה לטעון שיש להקל בעונשו, אך הרוצח קטע אותו ואמר כי רצח את הרב בכוונה בשל העובדה שישראל רוצחת נשים וילדים. מלבד מעצרו, ישלם פיצוי (בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הרב איתמר בן גל הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)

בית המשפט המחוזי בלוד גזר לפני דקות אחדות (ראשון) מאסר עולם על המחבל עבד אל חכים בן עדאל עאצי אשר רצח בדקירות סכין את הרב איתמר בן גל הי"ד בצומת אריאל לפני כשלוש שנים.

בנוסף הטיל בית משפט על המחבל תשלום פיצוי של 258 אלף ש"ח לאלמנה ולילדיו היתומים של הרב.

במהלך דיון הטיעונים לעונש קטע המחבל את עורך דינו אשר ניסה לטעון כי יש להקל בעונשו והצהיר לבית המשפט כי רצח את הרב בכוונה בעקבות שישראל רוצחת נשים וילדים.

בדיון מסר עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו אשר מייצג את משפחת בן גל במיצוי זכויותיהם כנפגעי עבירה לשופטים מכתב מרגש מהוריו של הרב איתמר בן גל הי"ד שנרצח בצומת אריאל בפיגוע דקירה.

תיעוד הפיגוע (צילום: מצלמות אבטחה)

במכתב קוראים ההורים לשופטים להטיל על הרוצח את העונש המקסימלי, וכן לקבוע כי הוא לא ייכלל בשום עסקת שחרור מחבלים עתידית.

"אנו מבקשים מכם שיוטל עליו עונש מאסר שיגרום לו להירקב בכלא עד יומו האחרון, שלא יוכל עוד לראות אור יום. אנו מבקשים מכם לקבוע שבשום פנים ואופן לא לכלול אותו בשום עסקת שחרור מחבלים עתידית".

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו מסר לפני הדיון, "מדובר במחבל רוצח שרצח בדם קר את הרב איתמר אבדה ענקית לכל עם ישראל. אני תקוה שהשופטים יורו בגזר דינם על כך שהמחבל יישאר במאסר לעולם ותישלל ממנו כל תקוה שישוחרר באיזה עסקת מחבלים".

יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון אמר בתגובה, "המחבל הנתעב הזה הוא בן מוות, וביהמ"ש צריך לקבוע בהחלטה שיפוטית שהוא לא ישוחרר מוקדם משנקבע, כפי שנעשה בארה"ב ובמדינות אחרות. נחמתנו העיקרית היא בבניין הארץ, להפוך את הר ברכה לעיר ואם בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר