צאו מ(משחקי) הקופסא: 4 דרכים מקוריות להשתעשע עם הילדים

להודות שאתם לא אוהבים לשחק עם ילדיכם, זה לא עניין של מה בכך, אבל לא תמיד מתחשק להתיישב על הרצפה, במקום "לתקתק" את הבית. למזלכם, יש עוד דרכים להשקיע ביורשי העצר (משפחה)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בתרבות ההורות הנוכחית, להודות שאתם לא אוהבים (בלשון המעטה) לשחק עם ילדיכם, זה לא עניין של מה בכך וגרוע יותר מלהתוודות שאתם מאפשרים להם לשתות מיץ תפוזים ממותק. אבל אנחנו אמיתיים ולא תמיד מתחשק לנו להתיישב על הרצפה ולהקדיש למשחק זמן יקר. למרבה המזל, ישנן אין ספור דרכים אחרות לחזק את הקשר עם יורשי העצר שלנו. הנה כמה רעיונות שלא בהכרח מתישים ויסבו גם לכם, ההורים, הנאה רבה:

להראות להם את האוצרות שלכם

ילדים מוקסמים במיוחד מסיפורים משפחתיים, אוספים, ירושות ("או, זה תכשיטים מ שלך...") ואלבומים ("רואים איך אבא נראה צעיר בחתונה שלנו?"). הקדישו זמן על הדרך למיון אוספי הבולים, המפיונים או המטבעות שלכם, שבדרך כלל נעולים וצוברים אבק.

לערוך קניה בסופר

זה חינוכי (קריאת הרשימה = אוריינות; התשלום = מתמטיקה). זה ספורטיבי (תשאלו את מי שקצב הלב שלו עלה לאחר שאיבד פעוט במעבר דגני הבוקר) ואם תאתגרו את ילדיכם הבוגרים יותר לבחור פרי או ירק שמעולם לא טעמו לפני כן, תגדילו את הסיכוי שהם באמת יטעמו אותו לראשונה.

לצאת לדייט

לכו לפיצריה השכונתית הקרובה ואכלו פיצה לארוחת הערב. רק אל תשכחו לקנח בגלידה אחרי, להשלמת החוויה. זכרונות ילדות מושתתים על זמני איכות ופחות על משחקים מורכבים, כשאתם צמודים לטלפון הנייד שלכם, ממתינים למייל הנכסף.

לנסות פעילות חדשה ביחד

פסיכולוגים של ילדים טוענים שפעילויות חדשות מפתחות את הבטחון העצמי של הילד. אז צאו לדוג, קבעו שיעור רכיבה על סוסים או עלו על רכבת ההרים בלונה פארק יחד עם צאצאיכם וחגגו את האומץ שהם הפגינו, כשיצאו מאזור הנוחות שלהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר