טרנד חדש

סגן ראש העיר שאל: להוריד את תמונת נתניהו?

אחרי הגננת שהסעירה את הרשתות החברתיות, עם הסרטון בו היא מורידה את תמונתו של ראש הממשלה נתניהו מקיר הגן, כעת גם סגן ראש עיריית רמת גן החליט להרגיז (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
נתניהו (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

סגן ראש עיריית רמת גן, רועי ברזילי, העלה לעמוד הפייסבוק שלו סקר, בו הוא שאל את עוקביו האם נכון להוריד כעת את תמונתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מקיר העירייה, בשל העובדה כי הוחלט להגיש נגדו כתב אישום על עבירות שחיתות.

"להוריד או להשאיר?", שאל ברזילי, לצד שתי תמונות: אחת של הקיר ללא התמונה, עם הכיתוב "הממלכתיות אבדה - וכך גם התמונה", והשניה עם תמונת נתניהו, בנימוק: "עדיין דמות ממלכתית".

שובל ארוך של תגובות סחף אחריו הפוסט, של נציג סיעת 'הצעירים' במועצת העיר רמת גן, רובן נגד המהלך הפרובוקטיבי. "בושה שאתה חלק מהעיר שלי", כתב אחד מהגולשים. גולש אחר הגיב: "תתבייש לך חוצפן. לא עשית 0.00000000001 אחוז ממה שנתניהו עשה. אין לך זכות להסתכל על התמונה אפילו".

"חייב לציין שאתה מתעסק בשטויות שלא רלוונטיות לתפקידך (ככל שהוא אכן דורש עבודה אמיתית) יחסית למי שמקבל משכורת עתק כסגן ראש עיר בעיר מטונפת ומבולגנת, למרות שיש לה את הארנונה הכי גבוהה בארץ ואת מתחם הבורסה", פירט בזעם אחד מהעוקבים, ואחר תהה: "אין לך סקרים יותר טובים לעשות שנוגעים לשיפור העיר?".

הסקר על התמונה (צילום: מתוך פייסבוק)

גם מעט תגובות תומכות הופיעו. כך זו של גולש שכב: "חד משמעית להוריד. האיש מבזה את סמלי המדינה ומוסדותיה, ומורשתו היא עבריינות לשמה לדראון עולם. אוי לנו אם נמשיך לתת לו במה סמלית".

מדוברות עיריית רמת גן נמסר בתגובה לפוסט המדובר: "מדובר בפרובוקציה מיותרת, מכוערת ולא מכובדת וראש העיר העיר על כך לסגנו בזמן אמת".

כזכור, אתמול סערו הרשתות החברתיות בעקבות סרטון של סייעת בגן ילדים, בשם אסנת חגי, שתיעדה כיצד היא מורידה את תמונתו של נתניהו מקיר גן הילדים בו עבדה, לאחר שהמשטרה המליצה להעמיד אותו לדין.

הסייעת מורידה את תמונת נתניהו מקיר גן הילדים (צילום: מתוך פייסבוק)

"אדם שמואשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים, לא יכול לשמש דוגמה לילדים", הסבירה הגננת מפרדס חנה, המוכרת מפעילותה בהפגנות השמאל נגד נתניהו.

בהמשך היא התפטרה מעבודתה, מה שלא מנע משר החינוך רפי פרץ להגיב לדבריה ולומר שהוא "רואה בחומרה רבה את מעשיה של הגננת בסרטון שפורסם בכלי התקשורת. משרד החינוך פועל על מנת לאתרה בהקדם ולזמנה לבירור".

"‏ראש הממשלה הוא בנימין נתניהו וצריך לנהוג בו בצורה ממלכתית ומכובדת, גם אם יש מחלוקת לא נקבל התנהגות שכזו בשום מוסד חינוכי", סיים שר החינוך.

ברזילי, סגן ר"ע רמת גן (צילום: מתוך פייסבוק)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר