קידוש השם

השף חיים כהן ל'כיכר': גפני ההוכחה שצריך את הדתיים בממשלה

לאחר אישור מתווה הפיצויים למסעדנים ובעלי האולמות בעוטף עזה, מספר השף חיים כהן ל'כיכר' על שיתוף הפעולה עם ח"כ משה גפני - ממנו הוא לא חוסך בתשבחות (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
גפני עם השף חיים כהן (צילום: דגל התורה)

ועדת הכספים בראשות ח"כ משה גפני אישרה השבוע את מתווה הפיצויים למסעדנים ובעלי האולמות בעוטף עזה. כעת, חושף השף חיים כהן, בשיחה עם 'כיכר השבת', כי פעל מאחורי הקלעים בשיתוף פעולה עם גפני, לו הוא מפרגן: "בעל ישרות פוליטית, נחישות והבנה עמוקה למצוקה".

על פי המתווה, התקנות יחולו רטרואקטיבית, החל מחודש מאי 2018. במסגרת המתווה, ביממה הראשונה יחול הפיצוי למוסדות אלה רק על ביטול אירוע ואחרי 24 שעות, יקבלו פיצוי על נזקים גם לפי ביטול אירוע וגם לפי ירידה במחזור ההכנסות.

בשיחה עם 'כיכר השבת' מספר השף חיים כהן כי נפגש בנושא הבוער עם פוליטיקאים רבים כולל ראש הממשלה. לדבריו, "כולם הבטיחו הבטחות מתוך רצון טוב לעזור, אך ברגע האמת סובבו את הגב ושכחו".

המפגש בין גפני לכהן לפני כחודשיים (באדיבות המצלם)

"לפני חודשיים נפגשנו, אני ושי ברמן יו"ר איגוד המסעדנים עם ח"כ גפני בבני ברק", מספר חיים כהן, "הוא אמר לנו: 'אני מטפל בזה'. שמעתי כל כך הרבה פעמים מפוליטיקאים את המשפט 'אני מטפל בזה' ושום דבר לא קרה. אבל כאן, באפס זמן, אחרי חודשיים בלבד גפני הצליח להשיג תוצאה".

כהן מוסיף לפרגן בהתלהבות: "גיליתי אדם בעל יושרה פוליטית, נחישות, הבנה עמוקה ואמיתית למצוקה, פעל בנחישות ללא פחד. השיג את התוצאה. בלעדיו לא היינו מגיעים לזה".

"אני מדבר עם החברים שלי השפים, מי שחשב עד היום שלא צריך דתיים בממשלה וכל הססמאות שזורקים לאוויר, ראו כמה חשוב שפגני ימשיך בתפקידו, אין הוכחה טובה מזו", הוסיף השף הנחשב.

לסיום, אמר כהן: "אני מוריד את מצנפת השף בפניו של גפני. גפני הבין את זה מיד והתוצאה לא איחרה לבוא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר