צפו במתקפה

ליברמן: "התנהלות דרעי נבזית ומלוכלכת; מאבד עשתונות"

משפטים בוטים במיוחד משמיע היום יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן כלפי חברו לשעבר יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, תוך שהוא מסרב להתנצל על דבריו החמורים נגד חרדים בשבוע שעבר (אקטואלי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
דרעי וליברמן (צילום: מתוך פייסבוק. תמונה: הדס פרוש, פלאש 90)

יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן יוצא היום (שני) למתקפה חריפה נגד יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, ומסרב להתנצל על דבריו החמורים בשבוע שעבר נגד המגזר החרדי.

במהלך ישיבת סיעתו, בכנסת, אמר איווט: "דרעי הוא מת מקנאה; הוא הכי חשש שתקום ממשלת אחדות ואז ליברמן יקבל קרדיט. זו התנהלות נבזית".

הוא אף הגיב לדברי דרעי נגדו, במהלך ישיבת 'בלוק הימין', כי הכשיל בכוונה הקמתה של ממשלת אחדות, ואמר: "זו גרסה נבזית ומלוכלכת מצד דרעי. הבן אדם לא בפוקוס, מאבד עשתונות".

על ההשוואה שערך בין החרדים לערבים, והכללת כלל הציבור החרדי עם חוגי הקיצונים של סאטמר ו'הפלג', אמר יו"ר 'ישראל ביתנו': "לא תקפתי אישית. בעוד חברי הכנסת החרדים כן תוקפים אותי ברמה האישית. לא זוכר שככה טינפו עלי פעם".

במהלך ישיבת הסיעה התייחס ליברמן גם להגשת כתב האישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואמר: "אני מאחל שבסוף התהליך ראש הממשלה יצא זכאי, צח כשלג. אך המקום היחידי לבירור הסוגיה זה רק בית המשפט".

לגבי האפשרות כי נתניהו יבקש ממנו להצביע נגד הסרת חסינותו, אמר ליברמן כי לא הייתה פניה בקשר לכך, ועקץ: "בזמנו אמר ראש הממשלה שהוא לא זקוק לחסינות".

"אנחנו דוהרים למערכת בחירות נוספת ומיותרת", ניתח איווט. "ראשי המפלגות כבר מיצו את כל המאמצים, וספק אם כאן בכנסת יש סיכוי למנוע. קריאתי לנשיא וליו"ר הכנסת, היא שיזמנו את ראשי המפלגות ויישבו עד שייצא עשן לבן. הכדור עבר אליהם", אמר.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר