קרבי מתמיד

נתניהו: "אני נלחם באיראן, לפעמים לבד; זה יקבע אם נחיה או נמות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם ראשי רשויות מרחבי הארץ התומכים בו, לאור מצבו, סיפר על מגעים ש"לא יכול לפרט" לממשלת אחדות וחידד את גודל המתח הביטחוני (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
נתניהו, היום (באדיבות המצלם, ללא קרדיט. תמונה, ארכיון: Hadas Parush/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שני) עם ראשי רשויות אנשי ליכוד מרחבי הארץ, התומכים בו, וסיפק שורת כותרות באשר למצבו המשפטי והפלונטר הפוליטי ההולך ומסתבך.

תחילה התייחס נתניהו לענייניו האישיים, לאחר ההודעה על הגשת כתב האישום נגדו על ידי היועץ המשפטי לממשלה: "אני מרגיש את האנרגיות בשטח. יש אנרגיות שלא הרגשתי מעודי - ואני לא נחשב אופטימי בדרך כלל. יש הרבה כאב אבל גם המון תמיכה מאזרחי ישראל", אמר.

לגבי התסבוכת הפוליטית אמר נתניהו: "יש לנו עדיין משימה, והיא - במידת האפשר - להקים ממשלת אחדות. המגעים לא נפסקו, הם מתקיימים. הדבר דרוש, דווקא מטעמים שלא את כולם אני יכול לפרט".

נתניהו התייחס גם למצב הביטחוני, ואמר: "יש אתגרים מידיים, והם לא קטנים. תקפנו בעזה לפני שבועיים, בסוריה לפני שבוע; יש מעצמה שחרטה על דגלה להשמיד אותנו, והיא מנסה לירות טילים מדויקים נגדנו מאיראן, עיראק, סוריה, לבנון ועזה, וצריך להילחם בהם. אני נלחם בהם, לפעמים לבד בעולם. המלחמה הזאת תקבע אם נחיה או נמות".

ראשי הרשויות במפגש

ראש הממשלה ביקר שוב את מערכות אכיפת החוק, אך מיתן במידת מה את מתקפותיו נגד הפרקליטות: "שלטון החוק מחייב שהוא יהיה שיוויוני, ושלא יהיו דברים שהתבררו - כמו במקרה שלי ובמקרים רבים. אזרחי ישראל מכירים את זה...".

לדבריו, "צריך לאפשר בדיקה של כל הקלקולים הללו: אי אפשר שתהיה הדחת עדים בסחיטה באיומים. זאת לא דמוקרטיה. למען הדמוקרטיה ולמען שלטון החוק, צריך לתקן את הקלקולים. אף אחד לא מעל החוק - לא ראש ממשלה, לא נשיא, לא משטרה ולא פרקליטות".

"אבל אני בטוח בדבר אחד", סיים ראש הממשלה את דבריו: "מי שצריך לבחור את ראש הממשלה זה אזרחי ישראל, ולא אף אחד אחר. זאת מהות הדמוקרטיה, הרוב קובע, וזה לא נקבע ולא מסוכל במקום אחר".

"אבל אני בטוח בדבר אחד", סיים ראש הממשלה את דבריו: "מי שצריך לבחור את ראש הממשלה זה אזרחי ישראל, ולא אף אחד אחר. זאת מהות הדמוקרטיה, הרוב קובע, וזה לא נקבע ולא מסוכל במקום אחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר