ממשיך להסעיר

סער: מכבד את נתניהו אבל מותר לי להתמודד

גדעון סער הגיע הערב לנאום בסניף הליכוד בהוד השרון ונתקל בצעקות מצד כמה מהפעילים: "במשפחה לא בוגדים, ביבי מלך ישראל". סער טען בין היתר: "תמיד גיביתי את נתניהו" (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
סער, הערב (צילום: Yossi Zeliger/Flash90)

ח"כ גדעון סער הגיע הערב (שני) לסניף מפלגת הליכוד בהוד השרון, שם התקבל במחיאות כפיים על ידי תומכיו. במקביל כמה תומכי נתניהו שהשתתפו במפגש, זרקו קריאות ביניים לאורך נאומו.

סער שמתכוון להתמודד בפריימריז של הליכוד ראש בראש מול ראש הממשלה בנימין נתניהו חזר שוב אל המסרים אותם הוא מעביר בימים האחרונים: "הליכים דמוקרטיים מחזקים את התנועה. נקיים בחירות מוקדמות באופן מופתי ונעמוד מאחורי מי שייבחר".

סער החריף את הטון: "אני מכבד את ראש הממשלה, אבל מותר לי להתמודד. חובתי להציב אלטרנטיבה. לא משנה מה ראש הממשלה ובנו אמרו עליי וכמה, רעל נזרק, תמיד גיביתי את ראש הממשלה".

"הליכוד היא תנועה לאומית שיש לה דרך משותפת של שמירה על ארץ ישראל, של הגנה על האינטרסים הלאומיים של העם היהודי במדינת ישראל. הדבר הזה הוא יותר גדול מכל אחד מאיתנו", אמר סער נאומו.

סער המשיך לדבר בפני הפעילים על מפלגת הליכוד: "הליכוד היא משפחה, ובמשפחה יודעים שגם כשעוברים ימים קשים, עוברים אותם ביחד. המפלגה הוציאה מתוכה מנהיגים גדולים בעבר וגם תוציא מנהיגים גדולים בעתיד",.

במהלך הכינוס נשמעו קריאות ביניים מפעילים המזוהים עם ראש הממשלה שקראו לעברו, "במשפחה לא בוגדים, ביבי מלך ישראל".

באשר למצב המשפטי בו שרוי ראש הממשלה אמר סער: "כל אחד מוקיר לנתניהו תודה עמוקה על שחילץ אותנו מאוסלו. לא בכדי הוא עומד מזה 20 בראשות הליכוד. עומדת לו הזכות לניהול הליך הוגן. בבחירות האלה אציג את מועמדותי לראשות המפלגה, כמו שכל אחד רשאי. אם לא נעשה שינוי, נעביר במו ידינו את השלטון ליריבינו מהשמאל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר