לא מתייאשים

הימין החדש: נרוץ עצמאית בבחירות הבאות

למרות הכישלון בעבר, מפלגת הימין החדש הודיעה כי תתמודד עצמאית בבחירות הבאות. השר בנט: "אנחנו עוד 15 יום עלולים למצוא את עצמנו במערכת בחירות שלישית" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

במידה ויתקיימו בחירות נוספות, מפלגת "הימין החדש" תרוץ באופן עצמאי - כך נקבע הערב (שני) בכנס ראשי המטות והאזורים של המפלגה.

במפגש השתתפו גם ראשי המפלגה, שר הביטחון נפתלי בנט וח"כ איילת שקד, ובו דנו המשתתפים בכיוונים שונים להמשך דרכה של התנועה, וכן החלו לגבש דרכי פעולה לתרחיש בו הכנסת תפזר את עצמה ויתקיימו בחירות נוספות.

שר הביטחון נפתלי בנט אמר בכינוס, "אם מנהיגי המפלגות השונות לא יתעשתו על עצמם, אנחנו עוד 15 יום עלולים למצוא את עצמנו במערכת בחירות שלישית תוך שנה. ואם אנחנו נקלעים למערכת בחירות בניגוד לרצוננו - מפלגת "הימין החדש" תתמודד כמפלגה עצמאית לכנסת".

"אני כבר עדכנתי את ראש הממשלה, הוא מודע, אנחנו רצים כמפלגה ונהיה פתוחים לחיבורים. נעשה מה שנכון למדינת ישראל. "הימין החדש" חוזרת למרכז המפה בגדול".

כזכור, בבחירות הראשונות לשנת 2019, התמודדה הימין החדש עצמאית אך לא עברה את אחוז החסימות. במערכת הבחירות השנייה, הצטרפו אל הבית היהודי ואל האיחוד הלאומי, אך התפלגו בהמשך.

כעת, הם מצהירים כי ייצאו שוב לבד את ההרפתקה הפוליטית, למרות שכבר הוכח כי עצמאית לא עברו את אחוז החסימה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר