הקרב בליכוד

סער קרא לנתניהו להתפטר והותקף: 'לא בוגדים במשפחה'

העימות ב'ליכוד' מחריף: ח"כ גדעון סער קרא לבנימין נתניהו להתפטר מתפקידו כרה"מ, לאחר שלא הצליח להרכיב ממשלה - וזכה לתגובות נזעמות • במקביל, סער נצפה במפגש עם... ליברמן (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ח בחשוון תש"פ | 26.11.19
גדעון סער ובנימין נתניהו (צילום: פלאש 90)

מחריף העימות במפלגת הליכוד חבר הכנסת גדעון סער קרא הבוקר (שלישי) בראיון ל"קלמן ליברמן" בכאן ב' לראש הממשלה להתפטר מתפקידו: "אם הייתי במקומו של נתניהו, הייתי מתפטר". סער הסביר כי הסיבה לכך היא העובדה שהוא לא הצליח להרכיב ממשלה פעמיים. "הוא היה צריך לקחת אחריות, לא בגלל כתבי האישום, אלא כי המדינה תקועה", אמר סער.

כעבור דקות הגיבה שרת התרבות מירי רגב: "גדעון סער תפסיק לירות בתוך הנגמ"ש, שאני אספר מי מתחנף אלי כבר שנתיים?", כתבה רגב בטוויטר.

סער מצדו הגיב: "אני זוכר את הימים שהיא התחנפה אליי ואמרה שתתמוך בי אם אתמודד. זה היה לפני שמונתה לשרה", דברי סער.

כעבור דקות הוציאו הודעה בדוברות הליכוד בה תקפו את סער: "חבל שגדעון סער לא הקשיב אתמול לפעילי הליכוד שהבהירו לו: 'הליכוד זה משפחה ובמשפחה לא בוגדים'", אמרו בשם מקורבים לנתניהו.

שר החוץ ישראל כץ הצטרף למתקפה נגד ח"כ סער. כץ אמר בהודעה שנשלחה לפעיליו: "סער חצה קו אדום, מכשיר את פילוג הליכוד".

סער עם ליברמן (צילום: אבי רבינא, כיכר השבת)

יצוין, כי בשעות הצהרים לכדה מצלמתו של כתב 'כיכר השבת' תמונה שבוודאי תעניין בכירים ב'בלפור' (מעון ראש הממשלה), בה נצפית פגישת מסדרון מעניינת בין ח"כ גדעון סער ליו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן, במזנון הכנסת. השניים החליפו כמה מילים, ובהמשך נפרדו כל אחד לדרכו הוא.

בתוך כך, ראש הממשלה נתניהו ויו"ר הכנסת יולי אדלשטיין נפגשו, ולאחר מכן הוציאו הודעה משותפת, בה נכתב: "אנחנו קוראים לאחדות בליכוד. יש צורך להוריד את הלהבות, להימנע מפיצולים ומריבות פנימיות ולהתייצב מאוחדים אל מול האתגרים העומדים בפני התנועה והמדינה".

כזכור, בכנס פנימי של הליכוד אמש אמר סער: "אני מסתכל על המדינה ועל התנועה בחשש כבד שאם לא נעשה שינוי הכרחי - אנחנו במו ידינו נעביר את השלטון ליריבים הפוליטיים מהשמאל".

עוד אמר: "הגענו למצב שלצערי הרב עלולים ללכת למערכת בחירות שלישית. אם לא נעשה שינוי, נגיע לאחד משני מצבים: או שהמשבר הפוליטי יימשך ונמשיך ללכת לבחירות עד אינסוף, או ששנאת האחים במדינת ישראל תמשיך לזרום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר