צפו בתיעוד

מסוק 'יסעור' נחת נחיתת חירום ועלה באש

מסוק צבאי מסוג 'יסעור' ביצע הערב (שלישי) נחיתת חירום בדרום הארץ לאחר שאחד המנועים החל להתלקח, הטייסים חולצו בחסדי שמים ללא פגע והמסוק עלה בלהבות (אקטואלי)

(צילום וידאו: ללא קרדיט; תמונה: תיעוד מבצעי כבאות והצלה)

מסוק צבאי מסוג 'יסעור' ביצע הערב (שלישי) נחיתת חירום בדרום הארץ לאחר שאחד המנועים החל להתלקח, הטייסים חולצו בחסדי שמים ללא פגע.

הטייסים דיווחו בתחילה על תקלה טכנית בעקבותיה החל אחד המנועים להתלקח. לאחר נחיתת החירום המטוס כולו בער באש ובמקום עמלים לוחמי האש לכבות את השריפה.

(צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה)

דובר צה"ל מסר כי "מסוק מסוג 'יסעור' דיווח על תקלה טכנית שגרמה להתקלחות במנוע בדרום הארץ. אין נפגעים וכוחות כיבוי במקום לכיבוי השריפה".

עוד נמסר מדובר צה"ל כי "האירוע יתוחקר".

מהמשטרה נמסר כי "במשטרת ישראל התקבל דיווח אודות מסוק צבאי אשר ביצע נחיתת חירום בשטחים הפתוחים של קיבוץ רוחמה. שוטרים שהגיעו למקום אספו אליהם את אנשי הצוות".

(צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה)

דובר כבאות והצלה מחוז דרום, אלי כהן, מסר כי "שלושה צוותי כיבוי הוזעקו לשריפה של מסוק לאחר נחיתת חירום מערבית לבית קמה. לוחמי האש אשר הגיעו למקום החלו בפעולות כיבוי לאחר שנוסעי המסוק פונו מהמקום.

"בשלב זה הושגה שליטה על השריפה וללא נפגעים. כוחות הכיבוי עדיין בשטח מבצעים פעולות סופיות לכיבוי סופי. האירוע נמצא בחקירה של מספר גורמים ופרטים ינתנו בהמשך בהתאם לחקירה".

(צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה)
(צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה)
(צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר