"צריך לחולל את השינוי"

ח"כ סער חוגג את הסקר: 'רק התחלתי ואני על 26 מנדטים'

לאחר הסקר שהעניק למפלגת 'הליכוד' בראשותו 26 מנדטים, אומר ח"כ גדעון סער: "רק התחלתי" ושב על דעתו נגד נתניהו ואומר כי הוא "לא יוכל להרכיב ממשלה גם אחרי בחירות נוספות" (פוליטי)

גדעון סער (צילום: Yossi Zeliger/Flash90)

"רק התחלתי", אומר ח"כ גדעון סער, בכיר 'הליכוד', המעוניין להתמודד על ראשות המפלגה מול ראש הממשלה בנימין נתניהו, וזאת בתגובה לסקר של 'חדשות 12' שהעניק לליכוד בראשותו 26 מנדטים לעומת 33 מנדטים לליכוד בראשות נתניהו.

בראיון ל'גלי צה"ל' אמר סער: "רק התחלתי ואני על 26 מנדטים, אחרי שמי שמולי עומד בשלטון עשר שנים רצוף". לטענתו, "לכל איש ליכוד יש חברים ושכנים שעזבו אותנו, ושהם יחזרו להצביע ליכוד אם אעמוד בראשה".

סער התבטא גם נגד ההפגנה שנערכה בתל אביב לתמיכה בראש הממשלה נתניהו ותהה: "האם מפלגה שאוחזת בהגה השלטון צריכה לשנות את הליקויים במערכות המדינה באופן ממלכתי או לשעבד את מנגנוניה להשתלחות בהן?".

במהלך הראיון שב לסער לתקוף את נתניהו אומר כי "נתניהו לא יוכל להרכיב ממשלה גם אחרי בחירות נוספות לפי הסקר, מה האופק? מה העתיד? צריך לחולל את השינוי למען התנועה והמדינה".

סער קרץ ל'כחול לבן' בשאלת מי יכהן ראשון ברוטציה על ראשות הממשלה ואמר: "לא נכנס לשאלה מי ראשון ומי שני ברוטציה, יש יתרונות למקום שני ברוטציה - אתה מגיע לבחירות כראש ממשלה. אפשר וצריך להקים ממשלת אחדות".

באשר למצב הביטחוני בדרום, הוא תקף את מדיניות הביטחון שמוביל ראש הממשלה נתניהו ואמר כי "דחיית הטיפול בבעיה בעזה לא תביא לפתרון, אלא תחריף את המחירים שנאלץ לשלם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר