מי שיורה - חוטף

בנט מסביר: "אין שום סיבה לתת מתנות לאויב"

לאחר ההתנגדות במערכת הביטחון מפני הנחיית השר בנט להיערך לעצירת שחרור גופות מחבלים, מסביר שר הביטחון את הצורך ומוסיף: ניישם עוד צעדים להגברת ההרתעה (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

"מול הטרור הפלסטיני צריך לפעול בעוצמה, והרתעה נבנית במעשים. אין שום סיבה לתת לאויב שלנו מתנות חינם. אין שום סיבה לאפשר הלוויות שהופכות לפסטיבלים לעידוד טרור".

את הדברים אמר היום (רביעי) שר הביטחון נפתלי בנט, בתגובה להנחייתו להיערך לעצירת שחרור גופות מחבלים, למרות ההסתייגות במערכת הביטחון.

בנט המשיך, "כל עוד הם לא משחררים את גופות חיילינו, אנחנו לא נשחר את הגופות שלהם. בימים הקרובים אנחנו ניישם עוד צעדים להגברת ההרתעה".

במערכות הביטחון נרשמו חילוקי דעות סביב הצהרתו של השר בנט. גורמים במערכת הביטחון התרעמו על הפרסום והדגישו כי אין הסכמה של צה"ל ושב"כ בנושא.

מנגד, במשפחת גולדין חיזקו היום את החלטתו של השר בנט. "לא יעלה על הדעת שבזמן שהחיילים נמצאים בידי חמאס נמשיך לשחרר מחבלים מתים או חיים. שחרור מחבלים הוא פרס שלא ניתן להעניק לחמאס בזמן שהוא מחזיק בידיו את החיילים והאזרחים".

עוד נמסר מהמשפחה כי "ראש הממשלה נתניהו התחייב בפנינו כי לא תתקיים הסדרה מבלי להשיב את הבנים הביתה ואנו מצפים לראות שהפרוייקטים הכלכליים-אזרחיים לא יקודמו כל עוד הבנים בעזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר