במהלך ההפגנות

איראן טוענת: עצרנו 8 סוכני CIA אמריקאים

לפי דיווח בכלי התקשורת באיראן, הרשויות במדינה הצליחו לעלות על כמה אנשים החשודים בריגול לטובת ארגון הביון האמריקאי ה-CIA. חלק מהעצורים נתפסו בהפגנות (אקטואלי)

(צילום: shutterstock)

כלי תקשורת באיראן מדווחים היום (רביעי) כי במהלך העימותים המתקיימים במדינה בשל התייקרות הדלק, הצליח המשטר לעצור סוכנים אמריקניים שהשתתפו בהפגנות.

לפי הגורמים שמצוטטים בדיווח של סוכנות הידיעות האיראנית - אירנ"א, הסוכנים שנעצרו קיבלו הכשרה ומימון מארגון הביון האמריקני ה-CIA.

חלק מהסוכנים שנעצרו, היו, כך על פי הדיווח, תוך כדי ניסיון להוציא את המידע שברשותם לארצות הברית וחלק מהסוכנים נעצרו כאמור במהלך ההפגנה.

עימותים בין המפגינים למשטרה באיראן. צילום: מתוך טוויטר

כזכור, המחאה המתחדשת באיראן, היא על רקע העלאת מחירי הבנזין מ-10,000 ל-15,000 ריאלים (כ-0.13 דולר) לליטר. מה שעורר את זעם העם באיראן.

המנהיג העליון של איראן, אייתולה עלי חמינאי, התייחס להפגנות המחאה וטען כי המחאה לובתה בידי גורמי אופוזיציה איראניים בשיתוף גורמים זרים המעוניינים להתערב בנעשה במדינה.

"רוב האנשים לא מוטרדים מההחלטה, המרד נעשה על ידי חוליגנים ולא על ידי העם שלנו", אמר חמינאי. "האופוזיציה ואויביה של איראן תמיד תמכו במרד פנימי והם ימשיכו לעשות זאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר