הפלונטר הפוליטי

מחלוקת ב'כחול לבן': "גנץ מתוסכל מלפיד"

בניסיון אחרון למנוע בחירות, נפגשו צוותי המו"מ עם יו"ר הכנסת, וביום ראשון יפגשו שוב • יעלון: לא נשב בממשלה בראשות נתניהו כל עוד לא יזוכה מהאישומים החמורים (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90. וידאו: אבי רבינא, כיכר השבת)

מחלוקת בצמרת מפלגת כחול לבן בשאלה האם לקבל את המתווה שהציע יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, בניסיון אחרון למנוע בחירות נוספות.

לפי המתווה. בנימין נתניהו יכהן ראשון בראשות הממשלה, אך רק לחודשים ספורים. לאחר מכן יכהן בני גנץ, ורק אם יזוכה, ישוב נתניהו להמשך הקדנציה.

לפי הדיווח בחדשות הערב בכאן 11, יאיר לפיד מבקש מגנץ להפסיק את השיחות ולא לנהל משא ומתן על ישיבה בממשלה עם נתניהו, גנץ מעוניין לנהל שיחות ולהיפגש במטרה למנוע בחירות שלישיות.

בדיווח ציטטו חבר כנסת המקורב לבני גנץ שאמר הערב כי "גנץ מתוסכל מהעקשנות של לפיד".

עם זאת יצוין כי לפיד הוא לא המתנגד היחיד. ח"כ בוגי יעלון צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "נפגשתי היום עם יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין בניסיון למנוע בחירות. הבהרתי כי 'כחול לבן' מנסה להקים ממשלת אחדות עם הליכוד, כפי שהודענו מתחילת דרכנו".

"הבהרנו גם שאנו מוכנים לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה, ובתנאי שבני גנץ ראשון. לא נשב בממשלה בראשות בנימין נתניהו כל עוד לא יזוכה בבית משפט מהאישומים החמורים נגדו. נמשיך לחתור לאחדות ולעשות כל שניתן כדי להימנע מבחירות נוספות, אך לא נסטה מערכינו ומהתחייבויותינו לבוחרינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר