העוקץ האשדודי

זוג חסידי חשוד במכירת שעוני יוקרה מזויפים בשווי כמיליון שקלים

בני זוג חסידים מהעיר אשדוד, נעצרו לחקירת משטרה בחשד שמכרו שעונים המחקים מותגים מובילים דוגמת "קלווין קליין", "הוגו בוס" ו"סוורובסקי" - ובכך עקצו אלפי לקוחות (אקטואלי)

שאול כהנא | כיכר השבת |
שעוני זהב, אילוסטרציה (צילום: Mendy Hechtman / Flash90)

בני זוג חרדים מאשדוד, המשתייכים לחסידות מפורסמת, נעצרו לחקירת משטרה בחשד למכירת אלפי שעונים מזוייפים שהתחקו למותגים מוכרים.

סיפור ההונאה נחשף לפני שבועות אחדים, בבדיקה פנימית של חברת "הוגו בוס", ע"י אנשי מקצוע מיוחדים שגילו כי בין השעונים שלהם שנמכרים ברשתות הגדולות יש גם שעונים מזויפים. חשדם עלה לאחר שלא הופיע עליהם שם היבואן.

אלמוג בוקר, שפרסם את הסיפור לראשונה בחדשות 13 דיווח כי חוקרי יחידת ההונאה של המחוז הדרומי במשטרה פתחו בחקירה סמויה שנערכה שלושה שבועות, שבסופה גילו כי מאחורי הזיוף עומדים בני זוג חרדים מאשדוד.

כשהגיעו השוטרים אל הזוג הביתה מצאו ארונות זכוכית עם מאות רבות של שעוני יוקרה מוצגים לראווה. בני הזוג נעצרו והובלו לחקירה.

רס"מ דרור יצחק, קצין קניין רוחני, מחוז הדרום אמר לחדשות 13: "אנחנו מדברים על מקום שמתנהל כאותנטי לחלוטין. כפי שידוע לנו כיום הוא מתנהל עם מסמכים ועל פי חוק. והשעונים פשוט נמכרים כשעונים מקוריים לכל דבר ועניין".

בבית שבאשדוד נתפסו בסופו של דבר 1,900 שעונים שיובאו מסין ושווים הוערך בכמיליון שקלי, ולפי ההערכה, אלפי ישראלים עונדים כעת שעוני יוקרה שאותם קנו במיטב כספם, כשלמעשה מדובר בזיוף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר