"ירי בנגמ"ש"

יואב קיש נגד נתניהו: "גדעון סער מועמד ראוי"

ח"כ יואב קיש יצא הבוקר (ראשון) להגנה על ח"כ גדעון סער, ותקף את תוקפיו בטענה כי זהו "ירי בנגמ"ש". לדבריו, "עם כל האהבה שיש לנתניהו, בסוף הקבוצה חשוב שתנצח" (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
יואב קיש (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

מצטרף נוסף מתוך שורות 'הליכוד' לתמיכה בח"כ גדעון סער. ח"כ יואב קיש יצא הבוקר (ראשון) להגנה על סער, ותקף את תוקפיו בטענה כי זהו "ירי בנגמ"ש".

בראיון לגל"צ אמר קיש: "במידה ונידרדר לבחירות נוספות אנחנו נהיה מחויבים לעשות פריימריז לראשות הליכוד. השאלה שתעמוד מול מצביעי הליכוד זה מי בימין מסוגל להוביל את הליכוד ואת הימין לשלטון. האם זה נתניהו, או לדוגמה גדעון סער, שאמר שיתמודד".

קיש הוסיף: "אני חושב בפירוש שגדעון סער מועמד ראוי. עם כל האהבה שיש לנתניהו, בסוף הקבוצה חשוב שתנצח. זה המסר המרכזי".

קיש הוסיף להחמיא לסער ואמר כי "סער ללא ספק מצוין. לנסות לפגוע באדם כזה - זה ירי בנגמ"ש. כשסער אמר שהוא רוצה פריימריז, התחילו לתקוף אותו מכל הכיוונים, קראו לו בוגד. לפני חודש וחצי נתניהו רצה לעשות פריימריז בזק, עכשיו סער רוצה, אז הוא בוגד? זה מגוחך ומראה שזה בא מאינטרסים. יש לנו אנשים מצוינים, הנהגה מצוינת, הניצחון של הליכוד זה לא רק נתניהו".

דברי קיש הללו מצטרפים לח"כ מיכל שיר וראשי רשויות שהודיעו במהלך השבוע החולף על תמיכתם בגדעון סער.

שר החוץ ישראל כץ אמר הבוקר בראיון לרשת ב' כי "אין פערים גדולים, יש אפשרות להקים ממשלת אחדות ומשום מה כחול לבן לא מוכנה לנוע לקראת שום הסדרה שתאפשר שיתוף פעולה, הקמת ממשלת אחדות ומניעת בחירות".

לדברי כץ, "הרגע חתמתי על טופס שבו אני תומך בבנימין נתניהו להקים ממשלה. אני מניח שבקרוב יהיו 55 חתימות. אם ליברמן יוסיף את החתימות של סיעתו אז יהיו 63 חותמים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר