החתימות בהמתנה

עשו שריר: הנציגים החרדים חתמו לנתניהו

הפוליטיקאים החרדים, שניסו להקשיח עמדות מול 'הליכוד', בגלל המשחק של ליברמן, חתמו בסופו של דבר על ההמלצה לנשיא עבור נתניהו, אך עדיין שומרים את החתימות (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ליברמן ואדלשטיין, הבוקר (צילום: כיכר השבת)

הפוליטיקאים החרדים, שניסו להקשיח עמדות מול 'הליכוד', בשל כוונתו של ח"כ אביגדור ליברמן לחתום עבור 'הליכוד' ו'כחול לבן' במקביל ובכך להרוויח זמן נוסף, חתמו בסופו של דבר כולם על ההמלצה לנשיא עבור בנימין נתניהו.

ל'כיכר השבת' נודע כי חברי הכנסת של יהדות התורה חתמו עבור נתניהו להרכבת הממשלה, אלא שבשלב זה המסמכים נמצאים בידי מנהלת הסיעה שטרם העבירה אותם לליכוד וכך גם בש"ס.

במפלגה ממתינים בשלב זה עם העברת החתימות זאת בשל סירוב של חלק מחברי גוש הימין לחתום עבור הליכוד בטענה כי מדובר ב"חתימת גומי במשחק של אביגדור ליברמן".

בינתיים בכנסת נערכה פגישת יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן עם יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין המקדם מאמצים להסכמה בין ראשי המפלגות בניסיון להביא להסכמות והקמת ממשלה בזמן הקצר שנותר.

החוק קובע כי המועמד הראשון שיבוא לנשיא המדינה עם 61 חתימות, תוטל עליו המשימה להרכיב ממשלה למשך 14 ימים נוספים.

בכיר במפלגות החרדיות אמר בשעה האחרונה ל'כיכר השבת' כי "החרדים לא יהפכו כלי משחק בידיו של ליברמן. אבל גם לא ייפרדו מנתניהו ומגוש הימין ויהיו נאמנים לליכוד עד הסוף".

יצוין כי גם חברי הכנסת גדעון סער ומיכל שיר חתמו בשעה האחרונה עבור נתניהו, זאת בצל המרד בפנימי בליכוד ועמדתם נגד נתניהו בסוגיית הפריימריז בליכוד.

בשעה 15:30 יגיעו ראשי יהדות התורה גפני וליצמן ללשכתו של אדלשטיין כחלק מסבב הפגישות עם ראשי המפלגות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר