דרעי יורה אש:

'איווט דורש מיליארדים לעולי בריה"מ שלא משלמים מיסים'

יו"ר ש"ס אריה דרעי יוצא במתקפה חריפה נגד אביגדור ליברמן וטוען כי דרש חמש תיקים כשזכה ב- 5 מנדטים • איווט: "כנראה שיש לך בעיה בהבנת הנקרא, אולי זו תוצאה של העדר לימודי ליב"ה" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ואיווט ליברמן, בימים מטובים יותר (צילום: פלאש 90)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי יוצא היום (ראשון) במתקפה חריפה נגד יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן וטוען כי דרש חמש תיקים כשזכה בחמשה מנדטים בלבד. וגם: המיליארדים ו-17 נציגויות בחבר העמים.

"ליברמן, די עם הספינים והשקרים", פתח דרעי את המתקפה על חברו לשעבר: "אנחנו בש"ס, בניגוד אליך, עקביים: תומכים בנתניהו לכל אורך הדרך. בני גנץ לא הציע לנו ארבעה שרים וכלל לא ישבנו איתו למו"מ".

דרעי תקף את ליברמן באשר למספר התיקים שדרש לאחר הבחירות בהן זכה בחמשה מנדטים בלבד: "להבדיל ממך דרשת וסחטת אחרי בחירות אפריל עם חמישה מנדטים, את תפקיד שר הביטחון, שר קליטה ועוד שר. בנוסף, בקשת את תיק ירושלים והתפוצות ותיק המודיעין".

בשלב זה התייחס יו"ר ש"ס לתקציבים שדרש ליברמן עבור עולי ברית המועצות: "דרשת גם למעלה משני מיליארד שקלים לעולי חבר העמים שלא עובדים ולא משלמים מיסים".

"דרשת לפתוח במשרד הקליטה 17 נציגויות במדינות חבר העמים", תקף דרעי: "מדינות שספק אם יש בהן יהודים בכלל. ועוד ועוד. אז איך יש לך עזות מצח להאשים את החרדים כסחטנים?".

בתגובה, עקץ ליברמן את דרעי וכתב: "כנראה שיש לך בעיה בהבנת הנקרא. אולי זו תוצאה של העדר לימודי ליב"ה בחינוך החרדי".

לדבריו: "בפוסט שכתבתי אין מילה אחת על סחטנות חרדית. ההיפך, הטענות שלי הן לנתניהו והליכוד שנכנעים פעם אחר פעם ללחץ של המפלגות הלא ציוניות, כמו ש"ס ויהדות התורה. בלי קשר, בכל דברי ההבל שכתבת לא מצאתי מילה אחת של אמת".

כזכור, מוקדם יותר טען ליברמן כי 'כחול לבן' וש"ס הגיעו להסמכות על תיקים: "ההבטחה שניתנה לש"ס בחודש האחרון ל-4 תיקים בממשלה, שני סגני שרים, טיפול יסודי בענייני דת ומדינה ומ"מ ראש הממשלה. ושלא יספרו לכם סיפורים, כל ערוצי התקשורת בין כחול לבן לחרדים באמצעות ישראל בכר ואחרים, לא פסקו לרגע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר