פרסום ראשון

ועדת הרבנים המחודשת תתכנס מחר, על הפרק: מינויים בספרא

ועדת הרבנים של ירושלים צפויה להתכנס במעונו של הגאון רבי דוד כהן, חבר מועצת גדולי התורה וראש ישיבת חברון. על הפרק, מינויו של מנהל האגף לחינוך חרדי בירושלים (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Michal Fattal/ Flash90 )

ועדת הרבנים של ירושלים צפויה להתכנס מחר (שני) במעונו של הגאון רבי דוד כהן, חבר מועצת גדולי התורה וראש ישיבת חברון. על הפרק, מינויו של מנהל האגף לחינוך חרדי בעיריית ירושלים.

כפי שסוקר בהרחבה ב'כיכר השבת', מדובר במינוי שהיה אמור להתרחש לפני חודשיים, אך בשל חילוקי דעות ב'דגל תורה' שאמורה לקבל את התפקיד, המינוי מתעכב.

מי שעבר את כל השלבים של המיונים הם שמוליק גרינברג ויוסף רוטנברג. הקרב ככל הנראה יוכרע בין השניים האלה, למרות שהיו לצדם מתמודדים נוספים.

באם לא יהיה שינוי, ביום שני הבא תתכנס הועדה המקצועית על מנת להצביע על המינוי הנחשק. בוועדה חברים בין היתר ראש העיר משה ליאון ומנכ"ל העירייה.

מחר כאמור תתכנס ועדת הרבנים בה חברים הגאון רבי דוד כהן, הגאון רבי יוסף אפרתי והגאון רבי ברוך סולובייצ'יק. הועדה תתכנס בהרכב החדש כאשר לתפקיד מזכיר הועדה מונה הרב שלמה פלאי, לשעבר משגיח בישיבת חברון.

יצוין, כי בוועדת הרבנים ביקשו משמוליק גרינברג לחתום ולהתחייב, כי לא יתמודד בעתיד לאף תפקיד בעיריית בית שמש במקביל לכהונתו בתפקיד מנהל אגף החינוך החרדי בירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר