אחת נלכדה

שתי נשים התחזו לעובדות של הביטוח לאומי ושדדו קשישה

צמד נוכלות הונו קשישה ירושלמית וגנבו ממנה כסף מזומן ותכשיטים יקרי ערך ובעלי ערך סנטימנטלי רב. אחת מהן נלכדה ואילו השנייה הצליחה להימלט משם (חדשות משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

שתי נשים, שהתחזו לפי החשד למטפלות של ביטוח לאומי, חשודות שגנבו מאישה בת 87 בשכונת רמות בירושלים תכשיטים בעלי ערך כספי וסנטימנטלי רב. על פי הקשישה ומשפחתה, השניים עשו זאת בכמה הזדמנויות שונות. בינתיים, רק אחת מהן נעצרה, לאחר שהשנייה נמלטה בטרם הגיעה המשטרה לבית הקשישה. היום (שני) היא תובא להארכת מעצר.

על פי הדיווח ב-ynet, המקרה הראשון היה בערב חג הסוכות, כשבתה של הקשישה מצאה את אמה כשהיא מחוסרת הכרה על רצפת ביתה. הקשישה הובהלה לבית החולים וכשהתעוררה למחרת זכרה רק כי שתי נשים הגיעו אליה וטענו כי הן מהביטוח לאומי והציעו לה עזרה בניקיון הבית, הכנת קפה ואפילו עיסוי לכפות הרגליים. על פי החשד, השתיים הכניסו לכוס הקפה של הקשישה חומרים מרדימים שהביאו לנפילתה של הקשישה ולפציעתה.

הפרטים עוררו את חשדה של הבת, הן בשל התאריך - ערב החג והן בשל ההצעות המוזרות של "עובדות" הביטוח הלאומי. כמה ימים לאחר המקרה, חיפשה הקשישה כמה מתכשיטיה לצורך הכנות לחתונה, ביניהם טבעת יהלום שבעלה קנה לה לפני 50 שנה ושרשרת יהלומים משובצת.

צמד הנוכלות לא היסס לפגוע שוב באותה קשישה ולאחר כמה ימים הן הגיעו אליה שוב, ניקו לה את הבית כמו גם את הארנק ממנו גנבו 400 ש"ח. הפעם הייתה הקשישה עירנית ושמה לב לגניבה.

למחרת בבוקר, לקחה הבת את האם לתחנת המשטרה, והיא תיארה את שהתרחש. "במשטרה הכווינו אותנו ואמרו לנו שאם המקרה נכון, אז הנשים יבואו לחפש אותה שוב", אומרת הבת. "המשטרה צדקה, והן אכן חזרו שוב לבית של אמא".

הבת ובעלה חיכו בבית האם לשתי החשודות, הכניסו אותן פנימה וסיפרו להן שהם שמחים על עזרתן. לאחר מכן, יצאה הבת למרפסת כדי להתקשר למשטרה. כשחזרה לחלון והחלה לשוחח עם החשודות, הן החלו לחשוש. אחת מהן אמרה שהיא הולכת לרגע לרכב וברחה, והשנייה, שנשארה בבית, נעצרה כאמור על-ידי המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר