הוארך מעצר הנהג

התאונה הקטלנית ב-443: מצב הבן עדיין אנוש

בעודו אזוק ב'טיפול נמרץ', הוארך מעצרו של טארק כורד בן ה-18, תושב כפר עקב, ש"נהג בפראות ברכבו הפרטי" וגרם למותן של האם ובתה הפעוטה ממשפחת רימל; מצב הבן עדיין אנוש (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ד' בכסלו תש"פ | 02.12.19
כך הוזעקו כוחות מד"א לזירה (באדיבות מד"א. תמונת ציפי רימל ובתה נעם ע"ה: באדיבות המשפחה)

בית המשפט לתעבורה בירושלים האריך היום (שני) בארבעה ימים את מעצרו של הנהג החשוד בגרימת מותם של ציפי רימל ובתה הפעוטה נועה בתאונה הקשה שאירעה במוצאי שבת בכביש 443.

הנהג, טארק כורד בן ה-18, תושב כפר עקב, חשוד בעבירה של 'גרימת מוות ברשלנות' בגין מעורבותו בתאונה הקטלנית בצומת גבעת זאב, בה גם נפצעו הבן איתי (12) רימל והאב אפרים, שמצבם עדיין אנוש וקשה, בהתאמה.

עד כה העלתה חקירת המשטרה, כי כורד נהג בפראות ברכבו הפרטי וכך פגע במכונית של משפחת רימל מהישוב נווה צוף, ובארבעה כלי רכב נוספים שנוסעיהם לא נפגעו.

עדכון על מצבם הרפואי של הפצועים (צילום: דוברות 'שערי צדק')

יצוין, כי הדיון בבית המשפט התקיים בהיעדרו של כורד, משום שהוא עדיין מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ בהדסה עין כרם, לאחר שכזכור נפגע אף הוא בתאונה הקשה.

במהלך הדיון התברר כי לנהג אין עבר פלילי או תחבורתי, ובשל כך - וכן בשל מצבו הרפואי - השופט קיבל רק באופן חלקי את בקשת המשטרה: היא רצתה הארכת מעצר של שבעה ימים, אך הוא החליט על ארבעה בלבד.

מעבר לעבירה של גרימת מוות ברשלנות, חשוד טארק כורד גם בעבירות של סטייה מנתיב, אי שמירת רווח ונסיעה במהירות בלתי סבירה.

סנגורו, עו"ד עומייר מאריד, אמר מיד עם תחילת הדיון : "בשם משפחת המשיב הם מבקשים להשתתף בצער המשפחות ולאחל החלמה מהירה לפצועים". לצד זאת, הוא הביע את התנגדותו להמשך מעצר מרשו בבית החולים, בעודו אזוק וכשנמנעים ממנו ביקורי משפחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר