"לא הציע שום דבר חדש"

גנץ משיב אש: "נתניהו התבצר בעמדותיו"

יו"ר 'כחול לבן', ח"כ בני גנץ האשים את 'הליכוד' כי היו מוכנים עם הודעה על פיצוץ המגעים - עוד קודם שהסתיימה פגישתו עם נתניהו, בה לדבריו לא הוצע שום דבר חדש (פוליטי, בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
בני גנץ במהלך הסיור, הבוקר (צילום: אלעד מלכה)

יו"ר 'כחול לבן', ח"כ בני גנץ, התייחס בשעה האחרונה (רביעי) לפגישה שקיים אמש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו והאשים את 'הליכוד' כי היו מוכנים עם הודעה לתקשורת על פיצוץ המגעים - עוד קודם שהסתיימה הפגישה.

בסיור שערך בנגב עם ח"כים ממפלגתו, אמר גנץ: "בן גוריון כיהן כראש ממשלה, סיים את תפקידו והלך והתיישב בשדה בוקר. כך נהגו גם ראשי ממשלה אחרים כמו גולדה, בגין וגם אולמרט שלא שמו את עצמם לפני המדינה ולפני היעדים שהוא בעצמו מדבר עליהם".

"אני מקווה שלא נגיע לבחירות שלישיות למרות כל ההצהרות", הוסיף גנץ, "אנחנו רוצים אחדות ואני מדבר על אחדות מיומי הראשון בפוליטיקה".

בנוגע לפגישה עם נתניהו, אמר גנץ: "צר לי שישבתי בחדר וקיימתי שיחה אחת ולפני שהגעתי לאוטו יצאה הודעה לתקשורת הפוכה לגמרי. בחדר נתניהו לא הציע שום דבר חדש, הוא התבצר בעמדותיו, לא כך מנהלים משא ומתן".

גנץ הוסיף ואמר כי "נתניהו לא צריך לחפש אשמים, בכחול לבן יש תהליכי שיח מסודרים והאחריות היא עלי וההחלטות הן באחריותי תוך התייעצות עם חבריי. הוא צריך להסתכל לי ולאזרחי ישראל בעיניים ולהגיד מה הוא חושב ומה הוא רוצה, במקום לגלגל מעצמו אחריות. אף ראש ממשלה לא העמיד את עצמו אף פעם כמוהו לפני מדינת ישראל".

מוקדם יותר, יו"ר סיעת הליכוד, ח"כ מיקי זוהר, אמר כי ישראל בדרך לבחירות בפעם השלישית, הוא האשים את 'כחול לבן' וקבר את האפשרות לממשלת אחדות.

''ממשלת אחדות לא תקום, לא נדבר יותר עם כחול לבן", אמר זוהר בראיון לכאן רשת ב', ''הם החליטו שהם לא מצטרפים לממשלה איתנו. הצענו להם חמישה חודשי כהונה לנתניהו ואחר כך גנץ ראש הממשלה, יש מטורף מזה? הלכנו הכי רחוק שאפשר''.

לאחר מכן כתב זוהר: "אנחנו צריכים להפסיק לבזבז את הזמן שלנו על ניסיונות להקים ממשלת אחדות, הם לא רוצים וכל מה שחשוב להם זה להפיל את שלטון הימין ואת נתניהו שעומד בראשו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר