"טרודו צבוע"

אחרי הריכולים: טראמפ עזב מוקדם מהצפוי

בתגובה לפרסום הסרטון בו נראים מנהיגי בריטניה, צרפת, קנדה והולנד כשהם מרכלים עליו, עזב נשיא ארה"ב את פסגת נאט"ו מוקדם מהצפוי, לא לפני שתקף את טרודו (אקטואליה)

(צילום: מתוך הטוויטר של CBS)

נשיא ארצות הברית הודיע בחשבון הטוויטר שלו כי יעזוב מוקדם מהצפוי את וועידת נאט"ו, וההערכה היא כי הרקע לכך, הוא בסרטון בו נצפו מנהיגים של ארבעה מדינות מרכלים עליו.

לפני שעזב, תקף את ראש ממשלת קנדה, ג'סטין טרודו וכינה אותו "צבוע". במהלך מסיבת עיתונאים עם קנצלרית גרמניה אמר כי טרודו דיבר נגדו רק בגלל דברים שאמר קודם.

"תראו, אני מייצג את ארצות הברית וקנדה צריכה לשלם הרבה יותר ממה שהיא משלמת – גם ראש הממשלה מבין את זה, לכן הוא לא מרוצה. חשפתי שהוא לא משלם, אפילו לא שני אחוזים, ואני חושב שהוא לא שמח שעשיתי את זה", אמר טראמפ.

בשיחה שצולמה במקרה על ידי רשת השידור הקנדית CBC, נראו ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו, נשיא צרפת עמנואל מקרון וראש ממשלת הולנד מארק רוטה כשהם עומדים ומחזיקים כוסות יין ובירה – ומדברים. "הוא איחר כי הוא מקיים מסיבות עיתונאים מאולתרות של 40 דקות, ככה בלי הכנה" אמר טרודו והוסיף בהנהונים לחבריו "כן, כן!".

"אפשר היה לראות איך הלסתות של אנשי הצוות שלו (טראמפ) נשמטות לרצפה", הוסיף טרודו שפניו היו מול המצלמה ולכן היה קל להבין את דבריו בשונה מדבריו של הנשיא הצרפתי שעמד בגבו למצלמה.

קטע הווידיאו הקצר שפורסם בטוויטר של הרשת הקנדית הפך תוך שעות בודדות לוויראלי עם מיליוני צפיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר